آیا تبلیغات بهداشت عمومی ارزش آن را دارند؟ نه اگر همه چیز در مورد ترس باشد


ST لوییس – در اطلاعیه خدمات عمومی مادری نشان داده شد که پسر نوجوان خود بی روح است ، در مقایسه با صدای زوزه و زن که آواز می خوانند ، “اینجا نحوه ترک هروئین است.”

در سال 2015 در Super Bowl به صورت محلی پخش شد ، اما توجه ملی را به خود جلب کرد و بیش از 500000 بار در YouTube مشاهده شد.

مارك شوپ كه شركت مشاوره اي وي تبليغاتي را ارائه داد ، گفت: “شما مي خواهيد اعصاب ، عصب هيجاني و جنجال و عصبانيت را در خود بگنجانيد.” “نقطه برای انجام این کار ایجاد شد ، بنابراین ما از آن راضی بودیم.”

اما مانند سایر تبلیغات و PSA که به دنبال جابجایی سوزن برای بهداشت عمومی هستند ، این تنها تاکنون اتفاق افتاده است.

کارشناسان بازاریابی می گویند تبلیغات بهداشت عمومی غالباً فاقد آن است زیرا بدترین ترس افراد را افزایش می دهد ، به جای اینکه اقدامات واضحی را که بینندگان می توانند برای نجات جان مردم انجام دهند ، ایجاد کند. آنها می گویند که درس های ارتباط با مواد افیونی می تواند به کمپین هایی اطلاع دهد که می توانند رفتاری را تحت تأثیر قرار دهند که می تواند به مهار ویروس کرونا منجر شود ، مانند ماسک زدن ، جمع نشدن در گروه های بزرگ و دریافت واکسن covid-19.

تبلیغ Super Bowl با استفاده از 100000 دلار از یک اهدا کننده ناشناس توسط رئیس شورای ملی سوuse مصرف الکل و مواد مخدر در سنت لوئیس تولید و پخش شد. در آن زمان ، مدیر هوارد وایسمن گفت كه اولویت اصلی گروه وی راه اندازی یك برنامه نظارت بر داروهای تجویز شده در میسوری است.

پنج سال بعد ، میسوری تنها ایالت بدون برنامه سراسری باقی مانده است. ارقام ایالتی نشان می دهد که تعداد مرگ و میر ناشی از مواد افیونی در آن مدت به طور پیوسته افزایش یافته است ، از 672 مورد در سال 2015 به 716 مورد مرگ در شش ماه اول سال 2020 فقط.

شورای ملی که اکنون PreventEd نامیده می شود ، یکی از بسیاری از سازمانهای غیرانتفاعی و دولتی است که میلیون ها سرمایه در ارتباطات با هدف مهار اپیدمی مواد افیونی سرمایه گذاری می کند. افرادی که اینگونه تبلیغات را مطالعه می کنند ، می گویند اندازه گیری تأثیر آنها دشوار است ، اما اگر شاخص تعداد مرگ های ناشی از مصرف بیش از حد باشد ، آنها هنوز موفق نشده اند. این کشور در سال 2019 رکورد مرگ و میر بیش از دوز را ثبت کرد که در آستانه شکست در سال 2020 بود.

پونام آناند گفت: “شما باید به آنها راه حل بدهید ، به خصوص در زمینه بهداشتی ، مانند مواد افیونی ، زیرا مانند سیگار كشیدن ، اگر ترس خود را افزایش دهید و راه حلی ندهید ، آنها فقط سو abuseاستفاده بیشتری می كنند ، زیرا این سازوكار مقابله آنهاست.” کلر ، استاد کالج دارتموث که در زمینه بازاریابی سلامت تحصیل می کند.

برای رفع نگرانی های بهداشت عمومی ، فروشندگان اغلب از تصاویر ریه های بیمار برای دلسرد کردن افراد سیگاری یا پیامدهای خونین تصادفات رانندگی برای جلوگیری از رانندگی در حالت مستی استفاده می کنند. یک بررسی 2014 از مجله بین المللی روانشناسی برای کمپین هایی که از ترس برای ترغیب مردم استفاده می کند ، می گوید: “اما آنها می توانند” پاسخ های دفاعی “ایجاد کنند که می تواند با دادن روش هایی برای اقدام به مردم از آنها جلوگیری کند. .

طبق آژانس های تبلیغاتی و سازمان های شریک ، بخش های بهداشت و سلامت ایالتی میسوری با کمک بودجه های فدرال ، حداقل 800،000 دلار برای تبلیغات در سال 2019 هزینه کرده اند تا اپیدمی مواد مخدر را از طریق قانون Time 2 خود مهار کنند. و مبارزات NoMODeaths.

مک کوران ، 34 ساله تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی ، مبارزه خود را با اعتیاد به مواد افیونی در تعدادی از فیلم های Time 2 Act توصیف می کند ، که یکی از آنها بیش از 100000 بار در فیس بوک مشاهده شده است. در ویدئوی اخیر دیگری ، کووران با استفاده از داستان سرایی مزایای درمان اعتیاد خود را برجسته می کند. وی در مورد غریبه هایی که پس از ترک برنامه بهبودی به فروشگاه لباس یکی از دوستانش سلام و احوالپرسی کردند ، صحبت کرد و در مورد اینکه چگونه مهارت های کنار آمدن را آموخته است که می تواند در طول زندگی خود استفاده کند ، صحبت کرد.

جی وینستن ، دانشمند دانشگاه هاروارد که پیشگام مبارزات ایالات متحده برای مبارزه با رانندگی در حالت مستی بود ، فیلم های Curran را “بسیار عالی توصیف کرد ، زیرا او واقعی و خوش صحبت است.” مردم داستانها را بیشتر از شخصی که فقط برای آنها سخنرانی می کند به یاد می آورند. “

با این حال ، وینستن بر اهمیت ترکیب اقدامات تأکید کرد و دوست دارد که میسوری و گروههای دیگر به آموزش دوستان مصرف کننده “چگونگی مداخله و استفاده از چه زبانی و عدم استفاده از آنها” توجه کنند.

برخی دیگر ، از جمله م Instituteسسه Cato Libertarian ، می گویند PSA در مورد مصرف مواد مخدر به سادگی کار نمی کند و تاریخچه مبارزات ناموفق را برای دلسرد کردن مصرف نوجوانان ماری جوانا ذکر می کنند.

هنوز هم آژانس ها به تلاش خود ادامه می دهند. دپارتمان بهداشت روان میسوری و انستیتوی بهداشت روان میسوری در دانشگاه میسوری سنت. لوئیس در سال 2019 گروه های متمرکز را با مصرف کنندگان مواد مخدر و خانواده های آنها تشکیل داد و سخنان خود را روی بیلبوردهای تبلیغات کمپین NoMODeaths مهر و موم کرد. یکی گفت: “از درمان دست نکشید. ارزش این کار را دارد “، و یک شماره متن برای کمک به سو hero مصرف هروئین ، فنتانیل یا قرص داد.

ریچل وینوگراد ، روانشناسی که گروه NoMODeaths را هدایت می کند ، هدف از کاهش اطلاعات سو abuse مصرف مواد افیونی ، علاوه بر ارائه اطلاعات ، هدف “آگاهی دادن به افرادی که مواد مخدر مصرف می کنند و افراد دیگر در صورت زنده ماندن از آنها مراقبت می کنند” بود.

وی گفت که این استدلال را که PSA هدر دادن پول است درک می کند ، با توجه به اینکه سازمانهایی مانند سازمان او منابع محدودی دارند و همچنین سعی در تهیه مسکن برای درمانگران و نالوکسان دارند که پس از مصرف بیش از حد افراد برای احیای مردم استفاده می شود.

مک کوران از طریق شبکه های اجتماعی داستان بهبودی اعتیاد به مواد افیونی را به اشتراک می گذارد. یکی از فیلم های وی برای Time 2 Act Missouri – کمپینی با هدف اعتیاد به مواد افیونی – بیش از 100000 بازدید در فیس بوک داشت. (براندون ریگریکس)

اما ، وینوگراد گفت ، به نظر می رسد برخی از تبلیغات م workingثر هستند. این سازمان پس از انتشار تعداد افرادی که از وب سایت آن بازدید کرده و یا پیام های متنی برای اطلاعات در مورد درمان یا دریافت نالوکسان ارسال کرده اند ، افزایش چشمگیری داشته است.

اگرچه بودجه فدرال برای سالهای مالی 2021 و 2022 افزایش یافت ، تیم وینوگراد و مقامات دولتی تصمیم گرفتند بودجه تبلیغاتی NoMODeaths را به نصف کاهش دهند و در عوض پول را برای خدمات مستقیم مانند نالوکسان ، درمان و مسکن هزینه کنند.

آژانس های بهداشتی اکنون درگیر بیماری همه گیر ویروس کرونا هستند و در تلاشند پیام هایی را ایجاد کنند که از گفتمان سیاسی متکثر باشد و مردم را وادار به اتخاذ تدابیر ایمنی مانند ماسک زدن ، دور ماندن از نظر جسمی و واکسیناسیون کند.

ترغیب مردم به استفاده از ماسک دشوار است زیرا پیام ها با هم مخلوط می شوند. سخنگوی لیزا کاکس گفت ، وزارت بهداشت میسوری سعی کرده استفاده از ماسک را از سیاست خارج کند و مردم آن را به عنوان یک تصمیم بهداشت عمومی ببینند.

اما مایك پارسون ، فرماندار میسوری ، بدون ماسك در مراسم عمومی ظاهر شد و از معرفی مأموریت ماسك در سراسر ایالت خودداری كرد. او همچنین در ماه ژوئیه به یک رویداد انجمن دامداران میسوری گفت: “اگر می خواهید ماسک بزنید ، ماسک بزنید.”

کاکس درمورد اینکه آیا رویکرد پارسون تلاش های بهداشت عمومی را تضعیف کرده است اظهارنظر نمی کند ، اما کلر چنین گفت.

گزارش های میسوری درباره واکسن ها بسیار واضح و واضح تر است. این وب سایت حقایق و پاسخ هایی را به س questionsالات متداول ارائه می دهد ، زیرا مردم را به “انتخاب آگاهانه” برای دریافت عکس ها ترغیب می کند.

کلر از رویکرد “غیر احساسی ، بی باک” در گزارش های واکسن منتشر شده تاکنون ستایش کرده است.

وینستن گفت: “این به فرستادگان مناسب نیاز دارد: افراد شناخته شده ای که در بخشهای خاصی از جمعیت بسیار مطمئن هستند و در حال حاضر برای دریافت واکسن مردد هستند.”

این بار پارسون یکی از آن فرستادگان بود. هنگامی که وی از راه اندازی وب سایت واکسن ها در ماه نوامبر خبر داد ، وی در یک خبرنامه گفت: “ایمنی هیچ تعهدی ندارد و درک این موضوع برای میسوریان مهم است.”

علی رغم سیاسی شدن بحران ویروس ، وینستن ، که عضو هیئت مدیره 50 میلیون دلاری کمپین واکسیناسیون Ad Council است ، نسبت به واکسیناسیون افراد کافی برای محدود کردن شیوع بیماری “خوشبین” است.

و او امیدوار است که PSA در نهایت بتواند به کاهش تعداد افرادی که از مواد افیونی می میرند کمک کند.

“به کل جنبش ضد سیگار نگاه کنید. بیش از دو دهه طول کشید. ” “اینها مشکلات دشواری است. در غیر این صورت ، آنها قبلاً حل و فصل می شدند. “

موضوعات مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته تاریخچه


منبع: jonob-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>