[ad_1]

آتلانا – رابین هنکاک با دقت یک جفت چکش طبل استیل خود را پردازش کرد و مجموعه ای از لحن آرامش بخش و عرفانی را ایجاد کرد. آنها با صدای ملایم صدای جیرجیرک پرندگان و جریانهای جوشانی که از بلندگوی بلوتوث سرازیر می شوند ، مخلوط می شوند. صدای گرم او دو بازدید کننده را به اتاق کم نور دعوت کرد تا به طبیعت مورد علاقه خود بپردازند.

از مطالب ما استفاده کنید

می توان آن را به صورت رایگان صادر کرد.

20 دقیقه مراقبه هدایت شده در مکانی بعید اتفاق افتاد: فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسون در آتلانتا ، که تا سال 2020 شلوغ ترین مرکز مسافربری در جهان بود. بلر واکر ، مدیر اجرایی کلیسای بین ادیان در فرودگاه ، جلسات مراقبه را در پاییز گذشته و در میان همه گیری همه گیر 19 ارائه داد.

واکر در حالی که از دفتر خود در گالری طبقه دوم مشرف به دهلیز اصلی فرودگاه خارج شد ، گفت که مردم در طی یک سال گذشته استرس بیشتری داشته اند. واکر وزیری منصوب است که قبلاً در آموزش عالی و بهداشت عمومی کار می کرد. وی گفت: مردم زودتر حوصله خود را از دست دادند ، صبر خود را از دست دادند یا آن را کاملا از دست دادند.

وی گفت: “موارد سختگیری وجود داشت كه قبلاً ندیده بودم.”

به همین دلیل او هانکوک ، راهنمای مراقبه طبیعت را برای پیوستن به تیم 40 روحانی داوطلب در فرودگاه به داخل هواپیما آورد. وی گفت هدفش این بود که “بدون توجه به طوفانی که در حال حاضر اتفاق می افتد” به مردم آرامش خاطر بدهد و ابزاری برای استفاده در دفعه بعدی که احساس خستگی می کنند به آنها بسپارد.

جوردن کتی ، روانشناس بالینی و استادیار دانشکده پزشکی دانشگاه اموری در آتلانتا گفت: “این سفر دشوار است.” به گفته وی ، به ویژه فرودگاه ها به دلیل سرعت ناامیدکننده ، سر و صدا و صفحه های روشن باعث وحشت و اضطراب می شوند ، اما کووید اضطراب سفر را افزایش می دهد.

روحانیون در فرودگاه شاهد نزدیک به وخامت اوضاع روحی و روانی مردم شدند. کشیش گرگ مکبریار گفت: “بدون شک ، بیماری همه گیر نیاز به خدمات ما را به سطح جدیدی تسریع کرده است.”

مکبریار ، روحانی انگلیسی ، یک روحانی شرکتی خطوط هوایی آمریکایی و مدیر کلیسای بین ادیان در فرودگاه بین المللی دالاس / فورت ورث ، بزرگترین نمازخانه فرودگاه جهان است. در طی همه گیری ، وی گفت که افزایش افسردگی ، اضطراب و اعتیاد را در بین مسافران و کارگرانی که توسط او و کارمندان 20 کشیش خدمت می کنند ، افزایش می دهد.

مکبریار به ویژه در میان مسئولان فرودگاه گفت: “ما با غم و اندوه و ترس فوق العاده ای روبرو بودیم.” در طول سال گذشته ، او بیش از 300 مشاوره از طریق زوم و بیشتر به صورت حضوری ثبت کرده است.

بسیاری از افراد نه تنها با مشکلات اقتصادی ، بهداشت و مرگ و میر ، بلکه با احساس گناه که برخی از همکاران سابق آنها حال و روز خوبی ندارند ، دست و پنجه نرم می کنند. واکر گفت: “ما دیده ایم که بسیاری از کارگران به نمازخانه بالا می روند زیرا آنها به مکانی آرام برای نشستن ، خنک شدن و شاید گریه نیاز دارند.”

در ماه های ابتدایی همه گیری هارتسفیلد-جکسون ، این پناهگاه پناهگاهی برای حداکثر 300 بی خانمان در شب شد که بسیاری از آنها دارای بیماری های روانی مانند اعتیاد و اسکیزوفرنی بودند. آنها به هتل های اجاره شده توسط شهر هدایت شدند. اما اکنون ، با اعطای کمک 400،000 دلاری از شورای تحقیقات حمل و نقل ، این فرودگاه با همکاری محققان در مورد بی خانمانی فرودگاه های جهان ، از جمله نحوه تنظیم مداخلات بهداشت روان کار می کند.

استیو مایرز ، مدیر تجربه مشتری در فرودگاه گفت: “ما بهترین روش ها را برای کارهایی که فرودگاه ها می توانند برای کمک به این جمعیت آسیب پذیر انجام دهند جمع خواهیم کرد.”

کشیش ها معمولاً هنگام عبور از سالن ها ، در آنچه “وزارت حضور” می نامند ، با افراد نیازمند روبرو می شوند. واکر و مکبریار گفتند که در طی همه گیری ، تصادفات و حملات وحشت بیشتری مشاهده کرده اند. واکر گفت ، بسیاری از این حوادث ناشی از مسئله بحث برانگیز استفاده از ماسک است. چند هفته پیش ، هنگامی که یک مسافر با خشونت از پوشاندن صفحه جلو خودداری کرد ، یک مأمور دروازه تماس گرفت و سپس هنگامی که شرکت هواپیمایی او را از پرواز خارج کرد ، شکست.

واکر گفت: “واضح بود که اتفاقات بیش از فقط مشکل ماسک اتفاق می افتد.”

هانكوك ، كه عشق پرواز خود را از پدرش ، خلبان و داوطلب در فرودگاه ، هفته ای به ارث می برد ، گفت: هدف از میانجیگری هارتسفیلد-جكسون “كمك به مردم برای تنفس ، تغییر مسیر و دور شدن است.” در یک روز شلوغ ، هر جلسه حداکثر پنج شرکت کننده دارد که باید دستورالعمل های فاصله بدنی را دنبال کنند.

وی گفت: “من می توانم مردم را به خوبی بخوانم.” “بسیاری از آنها در حال حاضر آسیب پذیری و اضطراب زیادی دارند.”

بیشتر افراد هنگام ورود ساکت هستند و بدن آنها تنش دارد. هنکاک یک زوج مسن را به خاطر می آورد که برای یک موقعیت اضطراری خانوادگی راهی تگزاس بودند. بعد از مدیتیشن ، این زوجین بیشتر پرحرف شدند. “آنها از آنچه انتظار داشتند ترسیدند. هانکوک گفت: “آنها از سفر می ترسیدند.” آنها می ترسیدند که فقط در میان مردم باشند. “

کتی ، یک روانشناس بالینی ، گفت: شیوه هایی مانند ذهن آگاهی ، مراقبه ، یوگا و تنفس کنترل شده می تواند در خنثی کردن عوامل محرک اضطراب در سفرهای هوایی بسیار مثر باشد.

سلامت روان و بهزیستی مدتها قبل از آنکه مدیران یکدیگر را درک کنند ، در معرض خطر قرار گرفتند ، اما برخی از خدمات به دلیل بیماری همه گیر به حالت تعلیق درآمد. اما اکنون آنها بازگشته اند. در چندین فرودگاه مکان هایی برای یوگا ، کشش و مراقبه آرام وجود دارد. برنامه های موسیقی زنده و حیوانات خانگی درمانی نیز برای تسکین گردشگران تحت فشار طراحی شده است.

با واکسیناسیون بیشتر افراد ، حجم مسافران همچنان افزایش می یابد و سفرهای بیشتر برای تعطیلات و سایر اوقات خوشحال می شوند. هنوز هم کتی انتظار دارد که سلامت روانی همه گیر برای مدتی ادامه یابد. وی گفت: “کوید به هر شکاف و هر بنیادی نفوذ کرد و این همه از دست دادن ، تغییر و ترس را ایجاد کرد.” “انعکاس عظیمی رخ خواهد داد.”

وی در عمل بالینی خود ، بیماران زیادی را دیده است که مایلند با مکان های شلوغ و افراد در حال حرکت به زندگی بپیوندند. وی گفت: “در طول یک سال گذشته ، بسیاری از ما در یک حباب ایمنی زندگی کرده ایم.” برای بیشتر افراد ، سفر عضله ای اجتماعی است که مدتی است ورزش نمی شود. وی گفت: “ترسیدن خوب است.” “احساس ناراحتی طبیعی است.”

KHN (اخبار سلامت قیصر) یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی درباره مسائل بهداشتی منتشر می کند. همراه با تجزیه و تحلیل سیاست ها و نظرسنجی ها ، KHN یکی از سه برنامه اصلی عملیاتی در KFF (بنیاد خانواده قیصر) است. KFF یک سازمان غیرانتفاعی با استعداد است که اطلاعاتی در مورد مسائل بهداشتی کشور ارائه می دهد.

از محتوای خود استفاده کنید

این داستان می تواند به صورت رایگان منتشر شود (جزئیات)

[ad_2]

منبع: jonob-khabar.ir