ترس از پرواز رمز و راز COVID-Era است


تعطیلات همزمان با نزدیک شدن به تعداد موارد COVID-19 در کشور با سرعت بی سابقه در حال نزدیک شدن است که منجر به اخطارهای وحشتناک کارشناسان بهداشت عمومی می شود.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها هشدارها و دستورالعمل های به روز شده مربوط به اجتماعات خانواده را صادر کرده است. دکتر آنتونی فاوسی ، مشاور کاخ سفید در مورد ویروس کرونا و مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، در مصاحبه ها گفت که فرزندان وی به دلیل خطرات ویروس کرونا ، برای شکرگذاری به خانه نمی روند. وی به سی بی اس نیوز گفت: “نزدیکان سوار هواپیمایی می شوند که در فرودگاه در معرض دید قرار گرفته اند.” “و سپس قدم زدن در درب و گفتن” شکرگذاری مبارک “باید شما را نگران کند.”

آیا آمریکایی ها گوش می دهند؟ شاید نه. به خصوص که شرکت های هواپیمایی که از زمان ابتلا به بیماری همه گیر در ماه مارس متزلزل شده اند ، به مسافران می گویند که می توانند با خیال راحت سفر کنند و معاملات را با کرایه های ویژه تعطیلات شیرین کنند.

شرکت های هواپیمایی می گویند که اطلاعات بیشتری در مورد این ویروس در حال حاضر شناخته شده است و مطالعات اخیر تحت حمایت صنعت نشان می دهد پرواز به همان اندازه فعالیت های روزمره منظم ایمن است. آنها همچنین سیاست هایی مانند دستورالعمل ها و پاکسازی بهتر را برای محافظت از مسافران در برابر ویروس کرونا تبلیغ می کنند.

وقت آن است که واقعیت را بررسی کنیم.

آمریکایی هایی که پرواز را انتخاب می کنند مشمول سیاست های ایمنی تکامل یافته COVID خواهند بود ، که در نتیجه عدم وجود یک استراتژی فدرال واحد ، توسط شرکت های هواپیمایی متفاوت است. در دوران دولت ترامپ ، آژانس های دولتی مانند اداره هوانوردی فدرال و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در صدور و اجرای بخشنامه های حمل و نقل هوایی ملی موفق نبودند.

و در حالی که جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب اعلام کرده است که رویکرد فدرال قویتری در برخورد با COVID-19 اتخاذ خواهد کرد ، که می تواند منجر به چنین اقداماتی شود ، دولت ترامپ در فصل تعطیلات پیش رو همچنان در راس امور است.

در اینجا مواردی است که باید قبل از رزرو بدانید.

شرکت های هواپیمایی می گویند پرواز در طی یک بیماری همه گیر بی خطر است. درست؟

صنعت حمل و نقل هوایی مصوبه ایمنی خود را به مطالعه ای اختصاص داده است كه توسط پرچمدار هواپیمایی خود برای گروه تجاری آمریكا تأمین می شود و توسط محققان دانشگاه هاروارد انجام می شود و همچنین یكی از آنها توسط وزارت دفاع با كمك شركت هواپیمایی یونایتد انجام می شود.

هر دو گزارش انتقال بیماری را در هواپیما مدل می کنند ، با این فرض که همه افراد نقاب دارند و سیستم های فیلتراسیون هوا بسیار کارآمد در هواپیما کار می کنند. گزارش هاروارد نتیجه گیری می کند که خطر انتقال COVID-19 در پرواز “زیر سایر فعالیت های معمول در طی یک بیماری همه گیر ، مانند خرید مواد غذایی یا غذا خوردن در خارج از منزل است” ، در حالی که مطالعه DOD نتیجه گرفت که فرد باید به طور فرضی درخواست 54 ساعت متوالی در هواپیما برای گرفتن COVID-19 از مسافر دیگر.

اما مفروضات این مطالعات محدودیت هایی دارد.

علیرغم کاربرد بیشتر ایرلاین ها در استفاده از ماسک ، گزارش های عدم رعایت قوانین در بین مسافران همچنان ادامه دارد. اکثر شرکت های هواپیمایی می گویند مسافرانی که از ماسک زدن خودداری می کنند نه تنها از سوار شدن محروم می شوند بلکه امتیازات سفر در آینده را نیز به خطر می اندازند. گزارش های اخیر مطبوعات نشان می دهد که دلتا صدها نفر از این مسافران را در لیست پرواز ممنوع قرار داده است. بعضی از مسافران ممکن است هنوز با برداشتن ماسک خود برای خوردن یا نوشیدن برای مدت طولانی پرواز ، سعی در دور زدن قانون داشته باشند و مهمانداران ممکن است احساس کنند که می توان جلوی آنها را گرفت.

اگرچه کارشناسان بهداشت عمومی موافقند که هواپیماها دارای سیستم های تصفیه با کارایی بالا هستند که در کابین خلبان قرار دارند و هر کسی که ناآگاهانه مبتلا به COVID-19 است ماسک خود را برای خوردن پاک می کند و هوا را چند دقیقه پخش می کند. یا نوشیدنی ، هنوز زمان برای رسیدن ذرات ویروسی به دیگران است که قبل از مکش توسط فیلتر به دیگران نشسته اند.

کارشناسان بهداشت عمومی گفتند که مقایسه زمان حضور در هواپیما با زمان فروشگاه مواد غذایی سیب و پرتقال است.

دکتر هنری وو ، مدیر مرکز Emory TravelWell و دانشیار بیماری های عفونی در دانشکده پزشکی دانشگاه اموری ، گفت: حتی اگر در هر دو مکان ماسک بزنید ، مدت زمان تماس در هر دو مکان می تواند بسیار متفاوت باشد.

“اگر یک پرواز طولانی است و چند ساعت در آن موقعیت هستید ، پس از مدتی در معرض نور قرار می گیرید. وو گفت ، بنابراین یک پرواز یک ساعته 1/10 خطر یک پرواز 10 ساعته است. در حالی که بیشتر مردم یک ساعت بیشتر در فروشگاه های مواد غذایی نمی گذرانند. »

همچنین ، هر دو مطالعه فقط یک جنبه از برنامه سفر را تجزیه و تحلیل می کند – خطر موجود در هواپیما. هیچ یک از آنها خطرات مرتبط با سفر هوایی ، مانند رسیدن به فرودگاه یا انتظار برای خطوط امنیتی را در نظر نگرفتند. و کارشناسان بهداشت عمومی می گویند این فعالیت ها فرصت هایی را برای قرار گرفتن در معرض COVID ایجاد می کند.

لیزا لی ، کارمند سابق CDC و معاون معاون تحقیقات و نوآوری در ویرجینیا تک گفت: “در همین حال ، وقتی وارد فرودگاه می شوید و سوار هواپیما می شوید ، تعاملات زیادی اتفاق می افتد.”

و در حالی که وو گفت با اینكه موافقت كابین خلبان احتمالاً ایمن تر از محیط های دیگر است ، با درصد بالایی از COVID-19 در جوامع ایالات متحده موافقت كرد ، “بدون تردید مردم هنگام بیماری پرواز می كنند ، خواه این را بدانند یا ندانند.” یا نه . “

به گفته انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی ، یکی دیگر از داده های تبلیغ شده توسط این شرکت هواپیمایی این است که از حدود 1.2 میلیارد نفر که تاکنون در سال 2020 پرواز کرده اند ، تنها 44 مورد COVID-19 مربوط به سفرهای هوایی است. ، یک گروه تجارت جهانی.

کارشناسان می گویند ، اما این تعداد فقط گزارشات موارد منتشر شده در ادبیات دانشگاهی را نشان می دهد و احتمالاً تصویری واقعی از تعداد موارد COVID مربوط به پروازها ارائه نمی دهد.

وو گفت: “اثبات اینکه آیا پس از سفر بیمار شده اید ، جایی که دقیقاً در آن قرار گرفته اید بسیار دشوار است.”

این تعداد کم نیز ممکن است در نتیجه اختلاف سیستماتیک در ردیابی تماس بعد از مسافرت شخص مبتلا به COVID-19 با پرواز باشد. در مورد اخیر ، خانمی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود ، در پرواز فوت کرد و مسافران هم از تماس با آنها مطلع نشدند.

لی ، کارمند سابق CDC ، گفت: این ممکن است به دلیل سیستم بهداشت عمومی غیرمتمرکز باشد که ایالات متحده دارد ، زیرا پیگیری تماس از طریق بخش های بهداشتی ایالتی و محلی انجام می شود. لی گفت ، CDC برای کمک به ردیابی تماس ها فقط در صورت وجود یک سفر بین ایالتی مداخله خواهد کرد ، که احتمالاً در طول پرواز وجود دارد ، اما در طی یک بیماری همه گیر آژانس “نسبت به گذشته” از نظر کارآیی کمتری برخوردار است.

“فرض کنید یک مورد COVID در پرواز وجود دارد. سوال این است که چه کسی باید با این مسئله مقابله کند؟ دولت که [the flight] شروع شده در؟ این تمام شد؟ CDC؟ لی گفت: “مشخص نیست.”

الان وقت پرواز است؟

اکثر شرکت های هواپیمایی علاوه بر نیاز به ماسک ، اقدامات ایمنی مانند درخواست از مسافران برای پر کردن پرسشنامه های بهداشتی ، بهبود تمیز کردن هواپیما ، کاهش تعاملات بین اعضای خدمه و مسافران و نصب ایستگاه های پلکسی گلاس و اعلام حضور بدون تماس در میزهای خدمات را در نظر گرفته اند.

اما بسیاری از تلاش های دیگر مانند قول مسدود کردن راه میانه عقب نشینی کرده اند. یونایتد با اجازه دادن به جای خالی میانه در میان مشتریان در اواخر ماه مه ، سیاست فاصله اجتماعی خود را راحت کرد ، اگرچه قبلا شکایات مشتریان در مورد پروازهای کامل وجود داشت. خطوط هوایی آمریكا در ماه جولای مانع از حضور هافبك ها شد. سایر شرکت های هواپیمایی قصد دارند بعد از شکرگذاری شلوغی را پر کنند ، در حالی که Southwest از مسدود کردن میانگین صندلی ها از اول دسامبر متوقف شده است و JetBlue قصد دارد ظرفیت را به 85 درصد در 2 دسامبر افزایش دهد. در ماه ژانویه ، هواپیمایی آلاسکا قصد دارد مانع از خط هافبک را متوقف کند و JetBlue با تمام قدرت پرواز خواهد کرد. دلتا این هفته اعلام کرد که مسدود کردن صندلی وسط را تا 30 مارس ادامه خواهد داد.

رابرت مان تحلیلگر هواپیمایی گفت: این تغییر سیاست نتیجه کمبود پول نقد در دسترس شرکت های هواپیمایی است. همچنین منعکس کننده تقاضای روزافزون مصرف کنندگان است ، که به طور فزاینده ای راحت تر سفر می کنند ، به ویژه هنگامی که اجتماعات تعطیلات دعوت می شود.

مان گفت: “خالی نگه داشتن میانه زمین آسان بود وقتی تقاضای زیادی وجود نداشت.”

در عوض ، آنها امیدوارند که خدمات جدید دوره COVID ترس مسافران را برطرف کند.

آمریکایی ها ، یونایتد ، آلاسکا و هاوایی و غیره ، نوعی آزمایش COVID قبل از پرواز را برای مشتریانی که به هاوایی یا مقصد خاص خارجی سفر می کنند ، ارائه می دهند که در هنگام ورود به آزمایش منفی یا قرنطینه نیز نیاز دارند. JetBlue اخیراً با یک شرکت برای ارائه آزمایشات COVID در خانه همکاری کرده است که نتایج سریع را برای مسافران آروبا ارائه می دهد.

شرکت های هواپیمایی احتمالاً طی چند ماه آینده توانایی آزمایش COVID خود را قبل از پرواز گسترش می دهند. مان گفت: “این بعد جدید رقابت هواپیمایی است.”

اما آیا این بعد جدیدی از ایمنی سفر است؟

وو از Emory گفت اگر مسافرت با هواپیما باشید و مسافران هنگام تصمیم گیری برای تعطیلات به خانه خود در مقایسه با سالهای گذشته ، آستانه بالاتری داشته باشند خطر آلودگی به ویروس کرونا وجود دارد.

سرانجام ، موارد COVID در سراسر کشور در حال افزایش است.

وو گفت: “من فکر می کنم هرچه تعداد افراد در فرودگاه ها بیشتر شود ، ترافیک کمتر در سراسر کشور به ما در کنترل همه گیر کمک می کند.” “ما نگران هستیم که با سردتر شدن هوا اوضاع بدتر شود.”

موضوعات مرتبط

سلامت عمومی

CDC COVID-19




منبع: jonob-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>