شرکت های تابه ای برای بازاریابی طلا در واکسن ها


این داستان در NBC News نیز ظاهر شد. می توان آن را به صورت رایگان صادر کرد.

جنیفر کرو به مدت یک دهه از والدین مسن خود که مبتلا به بیماری ام اس بوده اند ، مراقبت کرده است. بعد از اینکه پدرش در دسامبر سکته کرد ، خانواده در گفتگو با جامعه بازنشستگان جدی شدند – و فهمیدند که یکی از خدمات ارائه شده واکسیناسیون covid-19 است.

كرو ، كتابدار در جنوب مریلند گفت: “آنها این را به عنوان یک لذت به عنوان یک استخر شنا و یک برنامه واکسیناسیون ذکر کردند.” او مطمئناً برای من جذاب بود.او فکر کرد که این واکسن ها به شما کمک می کند تا نگرانی هایش در مورد اینکه آیا وضعیت زندگی عمومی برای والدین و بازدید وی امن است را کاهش دهد. او مبتلا به لوپوس است ، یک بیماری خود ایمنی است.

با افزایش تعداد ویروس های کرونا ، تقاضای کوتوله با واکسن Covid افزایش یافت ، ارتش بیمارستان ها ، کلینیک ها ، داروخانه ها و مراکز مراقبت طولانی مدت وظیفه تیراندازی را بر عهده گرفت. برخی نیز از این نقش برای جلب مشاغل جدید استفاده می کنند – آخرین یادآوری که مراقبت های بهداشتی ، حتی در پس زمینه همه گیری جهانی ، یک فعالیت تجاری است که در آن برخی فرصت های سو take استفاده را می بینند.

“اکثر شرکتهای بخش خصوصی که واکسنها را توزیع می کنند ، با توجه به ضرورت بهداشت عمومی ایجاد می شوند. در برخی موارد DNA آنها نیز آغاز می شود. “گفت روبرتا کلارک ، استاد افتخاری بازاریابی در دانشگاه بوستون.

در میان خانه های افراد مسن – که سال گذشته بیشترین افت اشتغال را داشتند – برخی از شرکت ها برای جذب افراد مقیم واکسن ارائه می دهند. سارا اردور ، مالک Assisted Living Locators ، لس آنجلس ، یک آژانس بخشی ، گفت که بسیاری از افراد در منطقه او واکسن “را به عنوان یک شیرین کننده” به ساکنان بالقوه ارائه می دهند ، گاهی اوقات اگر آنها موافقت کنند که قبل از یک کلینیک واکسیناسیون برنامه ریزی شده حرکت کنند.

Oakmont Senior Living ، یک زنجیره بازنشستگی جامعه 34 نفره ، عمدتا در کالیفرنیا ، “دسترسی انحصاری” به واکسن ها را از طریق رسانه های اجتماعی و ایمیل تبلیغ می کند. در یک فراخوان اقدام در شبکه های اجتماعی آمده است: “آپارتمان خود را در خانه رزرو کنید تا برای کلینیک واکسن وقت خود را تعیین کنید!”

وی گفت: اگرچه پیشنهاد واکسن برای کرو یک نقطه فروش بود ، اما این برای والدین او نبود که نگران قرارداد نیستند و نمی خواهند استقلال خود را کنار بگذارند. سرانجام ، آنها نزد خواهرش که می توانست خدمات مراقبت در منزل را ترتیب دهد ، نقل مکان کردند.

این رویکرد بازاریابی می تواند به دیگران انگیزه دهد. ساکنین ایرواین ، Oakmont Senior Living ، ماه گذشته 92 مورد نقل مکان به جوامع خود را گزارش دادند که نسبت به ژانویه 2020 افزایش 13 درصدی را نشان می دهد ، و خاطرنشان می کند که این واکسن “فقط یکی از عوامل زیادی” در تصمیم گیری برای اقامت است.

اما برخی مخالف امکاناتی هستند که از واکسن به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کنند. دکتر مایکل کاروم ، مدیر تحقیقات سلامت در گروه حمایت از حقوق شهروندان شهروند ، گفت: “من فکر می کنم این غیراخلاقی است.” اگرچه وی معتقد است كه این تسهیلات باید واكسن را به ساكنان ارائه دهد ، اما او می ترسد كه پیوند دادن به واكسن بتواند افراد مسن را كه به ویژه از نظر واكسن آسیب پذیر و ناامید هستند ، مجبور به امضای قرارداد اجاره كند.

تونی شیكوتل ، یك وكیل كارمند در كالیفرنیا كه از اصلاحات در خانه سالمندان حمایت می كند ، نگران است كه سالمندان و خانواده های آنها هنگام تشویق به امضای تاریخ مشخصی ، تصمیمات كمتر آگاهانه بگیرند. “شما فکر می کنید ،” من مجبورم هفته آینده حرکت کنم ، در غیر این صورت این شلیک را نخواهم کرد. ” من وقت ندارم که در این قرارداد 38 صفحه ای همه چیز را بخوانم. “

Oakmont Senior Living از طریق ایمیل پاسخ داد: “ساکنان بالقوه و خانواده های آنها همیشه اطلاعات لازم را برای اطمینان از تصمیم خود در انتخاب Oakmont به آنها می دهند.”

برخی از افراد می گویند که این امکانات با احتیاط به سادگی تقاضای آنها برای واکسن را تأمین می کند. “چه کسی یک فرد بزرگسال را در مکانی بدون واکسن قرار می دهد؟” زندگی مشترک منبع ویروس است “. پتی پاتریچی ، مشاور بازنشسته بشردوستانه گفت. او و پسرش اخیراً به دلایل غیر واکسینی بی شمار جامعه بازنشستگی را در لس آنجلس برای همسر سابق خود انتخاب کردند. با این حال ، آنها همزمان با کلینیک واکسیناسیون ، دوره را دو هفته تسریع کردند.

پاتریشی گفت: “این قطعاً برای من ابزار بازاریابی نبود.” “با اصرار من ، او قبل از اینکه بتواند در آنجا زندگی کند به او نیاز دارد.”

مفهوم استفاده از واکسن برای بازاریابی یک تجارت جدید نیست. بیماری همه گیر H1N1 2009 داروخانه ها را افتتاح کرد و از آن زمان داروخانه ها با افزایش فروش و تجویزهای داخل فروشگاه ، واکسن آنفلوانزا را اعتبار داده اند. بسیاری از آنها کوپن ، کارت هدیه یا امتیاز پاداش دریافت کنندگان واکسن در آینده را ارائه می دهند.

چندین داروخانه ضمن انتشار عکس به این فعالیت های بازاریابی ادامه دادند. داروسازی CVS در سایت اطلاعات واکسن خود بازدیدکنندگان را ترغیب کرد تا برای کسب اعتبار واکسیناسیون در برنامه جوایز خود ثبت نام کنند. سوپرمارکت ها و داروخانه های زنجیره ای آلبرتسون و شرکت های تابعه آن دکمه ای در سایت های اطلاعات واکسن خود با عنوان “نسخه خود را انتقال دهید” دارند.

آلیسون تیلور ، استاد اخلاق تجارت در دانشگاه نیویورک گفت ، اما همه گیری به روال معمول نیست. وی گفت: “این یک بهداشت عمومی فوری است.” شرکت های توزیع کننده واکسن های کوویید باید از خود بپرسند: “چگونه می توان جامعه را سریعتر در معرض ایمنی قرار داد؟” به جای “چند مشتری می توانم ثبت نام کنم؟”

در پاسخ به یک ایمیل ، CVS گفت که لینک برنامه جوایز خود را از صفحه واکسیناسیون covid حذف کرده است. این شرکت گفت ، بیماران با دریافت یک ضربه شدید در داروخانه های خود جوایزی نخواهند برد و تمرکز آن بر روی تزریق واکسن ها همچنان ادامه دارد.

آلبرتسون در یک ایمیل گفت که صفحات اطلاعات واکسن آن یک منبع جهانی است و اطلاعات مربوط به خدمات اضافی در پایین این صفحات است.

کلارک از دانشگاه بوستون هیچ ضرری در این فعالیت های بازاریابی نمی بیند. وی گفت: “تا زمانی که بیمار در گفتن” نه ، متشکرم “آزاد است و فکر نمی کند در صورت عدم واکسن مجازات شود ، مشکلی نیست.”

حداقل یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی خدمات رایگان را به افراد واجد واکسن های پوستی ارائه می دهد. یک ارائه دهنده مراقبت های اولیه مبتنی بر عضویت ، پزشکی ، که قبلاً در چندین ایالت ، از جمله کالیفرنیا کاشت می کند ، عضویت 90 روزه رایگان را به گروه هایی مانند افراد 75 سال به بالا ارائه می دهد که بخش بهداشت محلی این شرکت را به واکسیناسیون سفارش داده است ، طبق یک ایمیل از سخنگوی شرکت ، که اشاره کرد که شرایط تحویل واکسن و واجد شرایط بودن در شهرستان متفاوت است.

این شرکت می گوید که عضویت را ارائه می دهد – که شامل رزرو آنلاین برای واکسن ها ، یادآوری های دوز دوم و ویزیت های دور سلامتی برای پرسیدن س acuteالات حاد است – زیرا معتقد است که این کار را می تواند انجام دهد و باید این کار را انجام دهد ، به ویژه هنگامی که بسیاری از افراد برای دسترسی به مراقبت ها تلاش می کنند.

دکتر باب کوچر ، سرمایه گذار فناوری سلامت در سیلیکون ولی گفت ، اگرچه این ممکن است انگیزه های این شرکت باشد ، اما آزمایش آزمایشی رایگان نیز یک روش بازاریابی است. وی گفت: این Costco یا One Medical باشد ، هر شرکتی که یک آزمایش رایگان ارائه دهد امیدوار است که گیرندگان این محصول را خریداری کنند.

وی گفت: ارائه عضویت در دوره آزمایشی رایگان می تواند هزینه ارائه دهندگانی مانند One Medical را فراهم کند. بخشهای محلی بهداشت می توانند بسیاری از بیماران را ارجاع دهند ، و تبدیل برخی از دریافت کنندگان واکسن به عضو ممکن است راهی ارزانتر برای تأمین کنندگان بیماران جدید برای دریافت بیماران جدید از پیدا کردن آنها باشد.

“معمولاً هیچ مورد رایگان در ارائه دهنده وجود ندارد و برای آزمایش مراقبت های بهداشتی باید بیمار باشید. این یک شرایط بسیار منحصر به فرد است “. کوچر ، که بهبود سلامت عمومی و استفاده از یک فرصت غیرمعمول بازاریابی را در اینجا به نظر نمی رسد که متقابلاً متقابل باشد. وی گفت: واکسیناسیون یک روش فوق العاده ارزشمند برای کمک به مردم است. “دوره آزمایشی رایگان همچنین یک روش عالی برای بازاریابی خدمات شما است.”

یک متخصص پزشکی با اصرار بر اینکه این شرکت اطلاعات کارت اعتباری را هنگام ثبت نام یا ثبت نام خودکار در آزمون های عضویت پولی جمع آوری نکرده است ، تأکید کرد که آزمون عضویت یک شگرد بازاریابی نیست. این شرکت گفت ، اما بیماران قبل از پایان دوره آزمایشی خود ، ایمیلی به آنها اطلاع می دهند و از آنها برای ثبت نام برای عضویت دعوت می کند.

طرفداران عدالت سلامت می گویند باید توجه بیشتری به افرادی که زیر رادار تجار دزدکی حرکت می کنند توجه شود – اما هنوز در معرض بالاترین خطر ابتلا به مایع و از بین رفتن عروق و کمترین احتمال واکسیناسیون هستند.

کاترین استبنر ، مدافع سو abuse استفاده از سالمندان در سانفرانسیسکو ، خاطرنشان کرد که هزینه بالای بسیاری از امکانات زندگی اغلب برای طبقه کارگر و رنگین پوستان منع شده است. “آفریقایی آمریکایی ها در حال مرگ هستند [from covid] با سه برابر سرعت سفیدپوستان “، او گفت. “آیا آنها این پیشنهادات واکسن را دریافت می کنند؟”

این داستان توسط KHN تولید شده است ، که کالیفرنیا Healthline ، تحریریه مستقل بنیاد بهداشت کالیفرنیا را منتشر می کند.

Kaiser Health News (KHN) سرویس اخبار سیاست های ملی سلامت است. این یک برنامه تحریریه مستقل از بنیاد Henry J. Kaiser است ، که وابسته به Kaiser Permanente نیست.

از محتوای ما استفاده کنید

این داستان می تواند به صورت رایگان منتشر شود (جزئیات)


منبع: jonob-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>