[ad_1]

از میان بسیاری از برنامه های وی برای گسترش پوشش بیمه ای ، ساده ترین راهکار برای رئیس جمهور منتخب جو بایدن پایین آوردن سن مدیکر از 65 به 60 سال است.

اما این طرح مطمئناً شانس زیادی خواهد داشت ، حتی اگر دموکرات ها موفق شوند در ژانویه با پیروزی در دو دور دوم در جورجیا کنترل سنا را به دست بگیرند.

جمهوری خواهانی که در دهه 1960 با ایجاد Medicare مبارزه کردند و معمولاً با گسترش برنامه های حقوق دولتی مخالفت می کنند بزرگترین مانع نیستند. در عوض ، بیمارستان های ملی ، یک نیروی سیاسی قدرتمند ، آماده اند تا هر تلاشی را خنثی کنند. بیمارستان ها می ترسند که افزودن میلیون ها نفر به مدیکر برای آنها میلیاردها دلار درآمد داشته باشد.

جاناتان اوبرلندر ، استاد سیاست و مدیریت بهداشت در دانشگاه کارولینای شمالی-چپل هیل گفت: “بیمارستانها قطعاً از این موضوع خوشحال نخواهند شد.”

بازپرداخت هزینه های مدیکر برای بیماران بستری در بیمارستان ها به طور متوسط ​​نیمی از برنامه های بیمه تجاری یا کارفرمایی است.

“این یک بالابر عظیم خواهد بود [in Congress] زیرا واقعیت های پایین تر نرخ بازپرداخت مدیکر ، برخی از منافع قدرتمند را در برابر آن فعال می کند. “، جوش ارشامبو ، یکی از اعضای ارشد بنیاد محافظه کار دولت گفت:

بایدن ، که در این ماه 78 ساله می شود ، گفت كه طرح وی به آمریكایی هایی كه زود بازنشسته می شوند و افرادی كه بیكار هستند و یا قادر به یافتن كار با مزایای سلامتی نیستند كمك خواهد كرد.

بایدن در آوریل نوشت: “این واقعیت را منعکس می كند كه حتی پس از پایان بحران فعلی ، پیرمردهای آمریكایی احتمالاً تأمین مشاغل را دشوار خواهند دید.”

کاهش سن مشارکت در Medicare محبوب است. بر اساس مطالعه KFF از ژانویه 2019 ، حدود 85 درصد دموکرات ها و 69 درصد جمهوری خواهان از اجازه دادن به افراد زیر 50 سال برای خرید در Medicare پشتیبانی می کنند. (KHN برنامه تحریریه مستقل KFF است.)

اگرچه انتظار می رود مخالفت صنعت بیمارستان شدید باشد ، اما این تنها مانع طرح بایدن نیست.

منتقدان ، به ویژه جمهوری خواهان کاپیتول هیل ، به کسری بودجه 3 تریلیون دلاری دولت و همچنین چشم انداز ضعیف صندوق اعتماد بیمه بیمارستان بیمارستان مدیکر اشاره خواهند کرد. این صندوق در سال 2024 در آستانه ورشکستگی است. این بدان معنی است که پول کافی برای پرداخت کامل بیمارستان ها و خانه های سالمندان برای ذینفعان مدیکر وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این ، مشخص نیست که آیا گسترش Medicare در برنامه بهداشتی شلوغ دموکرات ها ، که شامل مقابله با بیماری همه گیر COVID-19 است ، و احتمالاً نجات قانون مراقبت مقرون به صرفه در صورت لغو بخشی از دادگاه عالی یا بخشی از قانون فعلی ، مناسب است. یارانه های اوباماکار و کاهش هزینه های دارو.

هدف پیشنهاد بایدن برای جنبش لیبرال حزب دموکرات است ، که طرفدار سناتور برنی سندرز (I-Vt.) به رهبری دولت ، یک سیستم پزشکی برای همه است که پوشش جهانی را فراهم می کند. بایدن با این تلاش مخالفت کرد و گفت ملت توانایی پرداخت آن را ندارند. او می خواست سیستم بیمه درمانی خصوصی را که 180 میلیون نفر را تحت پوشش خود دارد ، حفظ کند.

برای گسترش دامنه ، بایدن دو طرح اصلی را مطرح كرد. وی علاوه بر تغییر صلاحیت مدیکر ، از کنگره می خواهد یک برنامه بهداشتی دولتی را تصویب کند که مردم می توانند به جای خرید پوشش از شرکت های بیمه یا از طریق بازارهای اوباماکر ، آن را خریداری کنند. در سال 2009 و در جریان بحث کنگره در مورد ACA ، بیمه ها کمک کردند تا این ابتکار عمل به گزینه عمومی بازگردد.

درخواست کاهش حق مدیکر برای کمک به افرادی که بیمه نیستند استفاده از یک برنامه محبوب دولتی است که هزینه های اداری کمی دارد.

اوبرلندر گفت: “یافتن ایده ای برای اصلاحاتی كه محبوبیت بیشتری نسبت به گشودن مدیكر برای افراد 60 ساله داشته باشد ، دشوار است.” وی گفت كه بازنشستگان زودرس نیز مانند كارفرمایان این ایده را می پسندند كه با جذب كارگران به سمت مدیكر می توانند در هزینه های بهداشتی خود صرفه جویی كنند.

از زمان تأسیس مدیکر در سال 1965 به عنوان بخشی از بسته اصلاحات جامعه بزرگ رئیس جمهور لیندون جانسون ، سن واجد شرایط بودن 65 سال تعیین شده است. این ماده همزمان با سنی طراحی شده است که افراد در آن زمان واجد شرایط تأمین اجتماعی هستند. امروزه افراد معمولاً در 62 سالگی مشمول دریافت مزایای زودرس تأمین اجتماعی می شوند ، اگرچه برای مزایای کامل باید تا سن 66 سالگی صبر کنند.

در حالی که می توان افراد را بر اساس سایر معیارها مانند معلولیت یا بیماری کلیوی در مرحله نهایی طبقه بندی کرد ، 85 درصد از 57 میلیون نفری که در مدیکر ثبت نام کرده اند صرفاً به دلیل سن کافی در این برنامه هستند.

طبق تجزیه و تحلیل شرکت مشاوره Avalere Health ، کاهش سن به 60 سال می تواند 23 میلیون نفر را به Medicare اضافه کند. با این حال ، مشخص نیست که آیا همه افراد واجد شرایط ثبت نام می کنند یا بایدن گسترش را به 1.7 میلیون نفر در این محدوده سنی که بیمه نیستند و 3.2 میلیون نفر که پوشش خود را خریداری می کنند ، محدود می کند.

Avalere می گوید 3.2 میلیون نفر در این گروه سنی پوشش را در بازارهای فردی خریداری می کنند.

کریستینا بوکوتی ، مدیر سیاست گذاری بهداشت در West Health ، گفت: در حالی که گروه 60 تا 65 ساله کمترین درصد افراد بیمه نشده (8٪) را در میان بزرگسالان دارد ، اما بالاترین هزینه های بهداشتی را دارد و بالاترین نرخ ها را برای پوشش فردی پرداخت می کند. ، یک گروه نظرسنجی غیرحزبی.

طبق گفته Avalere ، حدود 13 میلیون نفر از افراد بین 60 تا 65 سال تحت پوشش کارفرمای خود هستند. اگرچه برای عضویت در Medicare مجبور به انصراف از پوشش خود نبودند ، اما احتمالاً می توانند برای پیوستن به برنامه فدرال هزینه پرداخت کنند و از آن برای تسکین پوشش موجود خود استفاده کنند. سپس مدیکر می تواند هزینه برخی از خدمات را که مصرف کنندگان مجبورند از جیب آنها بردارند ، بپردازد.

حدود 4 میلیون نفر از سنین 60 تا 65 سال در Medicaid ، برنامه بیمه درمانی فدرال ایالت برای افراد کم درآمد ثبت نام کرده اند. انتقال آنها به Medicare باعث می شود كه آنها بیمه اولیه درمانی خود باشند ، اقدامی كه باعث صرفه جویی در هزینه ایالت خواهد شد زیرا آنها هزینه Medicaid را با دولت فدرال تقسیم می كنند.

کریس پوپ ، یکی از اعضای ارشد موسسه محافظه کار منهتن ، گفت: حمایت از صنعت مراقبت های بهداشتی ، به ویژه از بیمارستان ها ، برای گسترش پوشش پزشکی بسیار حیاتی است. وی گفت: “بیمارستان ها از قیمت های تجاری سخاوتمندانه ای آگاه هستند که با پایین آمدن نرخ مدیکر جایگزین می شوند.”

وی گفت: “اعضای کنگره ، بسیاری از آنها نزدیک بیمارستان های خود هستند و نمی خواهند آنها را با یک حفره درآمد ببینند.”

رئیس جمهور باراک اوباما در مسیر ورود به ACA با این صنعت معامله کرده است. در ازای برنده شدن میلیون ها مشتری پرداخت شده و میلیاردها دلار از مراقبت های جبران نشده آنها ، صنعت بیمارستان موافقت کرده است که از صندوق های آینده Medicare که برای کمک به آنها در معامله با بیمه ها طراحی شده است دست بردارد. کنگره با نشان دادن مزایای صنعت Capitol Hill ، بیش از شش سال است که این کاهش بودجه را به تعویق می اندازد.

جیکوب هکر ، دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه ییل ، ​​خاطرنشان کرد که گسترش Medicare باعث کاهش تعداد آمریکایی هایی می شود که به پوشش های تحت حمایت کارفرمایان اعتماد می کنند. هنگامی که میلیون ها نفر شغل و پوشش بهداشتی خود را در محل کار از دست دادند ، مشکلات سیستم کارفرمایان برجسته شد.

حتی اگر آنها موفق شوند هر دو کرسی در گرجستان را بدست آورند و با قطع رابطه معاون رئیس جمهور ، سنا را به دست بگیرند ، بعید است دموکرات ها قانون اساسی را بدون حمایت CSO تصویب کنند – مگر اینکه آنها مایل به رد قانون قدیمی دفاعی برای ممکن است اکثر اقدامات قانونی را با اکثریت ساده 51 رأی به جای 60 رأی تصویب کند.

هکر گفت: این حاشیه کم باعث می شود دموکرات ها نتوانند به یک باره با بسیاری از مسائل بهداشتی برخورد کنند.

هكر با اشاره به پردازش همزمان چند اولويت به طور همزمان گفت: “كنگره در پردازش موازي خوب نيست.” “و پنجره نسبتاً کوتاه است.”

[ad_2]

منبع: jonob-khabar.ir