استفاده از لوله های بلندتر باعث می شود فشار منفی (Negative Pressure) ایجاد شود، فشار منفی نه تنها کمک می کند گازهای باقی مانده در سیلندر تخلیه شوند (Scavenging Effect) بلکه حتا به تنفس موتور هم کمک می کند، و هوای بیش تری برای مخلوط شدن با سوخت وارد سیلندر میکند. تازه هنر اینجاست که اینهمه تعادل در سایه یک نظم مکانیکی بهدست آمده نه انواع کنترلکنندههای الکترونیکی! به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، صنعت خودروسازی آمریکا در بین دهههای 60 تا 80 میلادی حتی برای افرادی که علاقه زیادی به خودرو ندارند، بسیار جذاب و تکرار نشدنی است. در آن دهه، خودروسازان آمریکایی، راحتی سرنشینان و استحکام خودرو را معیار اول طراحی میدانستند و از این رو، خودروهایی بزرگ و بسیار محکم با طراحیهای ماندگار و جاودانه را تولید کردند.

خرید هدرز حرفه ای اصلی ترین قسمت پیشرانه این خودرو توربوی آن می باشد که از Garret GT 25.48 می باشد که راندمان بسیار بالایی دارد، اینتر کوبر این خودرو هم متعلق به کیت توربوی آن است ولی باید برای آن سپر ساخته شود یا اینکه سپر آن برداشته شود به دلیلی که در چند خط بالا خدمت شما دوستان گرامی عارض شدم. یک حس مکانیکی ناب که وقتی دور موتور را به خط قرمز میرساند و حتی از آن هم عبور میکند، تکتک ژنهای یک پورشه قرن بیستمی را به راننده نشان میدهد. اما زمانی که متوجه شد در رقابت با جیپ، موفق نبوده است، نسل دوم برانکو را به صورت یک اسیووی فول سایز و از سال 1978 عرضه کرد که تولید آن تا آخر سال 1979 ادامه داشت. فورد تلاش زیادی برای رقابت با جیپ CJ-5 کرد و برای همین، تولید نسل اول برانکو را به مدت 11 سال یعنی از سال 1966 تا 1977 ادامه داد.

هدرز تشارجر 5.7 فرصتی پیش آمد تا دو غول آمریکایی یعنی شورولت بلیزر نسل دو مدل 1978 و فورد برانکو XLT نسل دوم مدل 1978 را پس از گذشت 40 سال از زمان تولید، در ایران مقایسه کنیم و سواری آنها را پس از گذشت چهار دهه سن و نشستن چین و چروک روی پیشانی آنها، حس کنیم. واقعا دلم میخواهد بدانم تخته کردن پدال گاز این پورشه و تعویض دندههای پنجگانهاش یکی پس از دیگری چه حسی خواهد داشت. نمیدانیم این را هنر پورشه بنامیم یا تقدیر و شانس این 911 که پس از گذشت سالها هنوز هم برای یک نفر-شاید هم چندین و چند نفر-تازه و جذاب است.

این مدلها کار خود را با مدل SS396/375 و سیستم تعلیق F41 شروع می کردند. این دو اسیووی فول سایز، شورولت بلیزر و دوج رم بودهاند. همانند بسیاری از خودروهای آمریکایی آن زمان، طراحی کلی بدنه برانکو با دو رقیب دیگرش یعنی بلیزر و رم، شاید یکسان باشد.، اما از نظر ما، این یکسان بودن را تنها در ابعاد میتوان دانست و از نظر طراحی تفاوتهای زیادی بین این برانکو و بلیزر وجود دارد. فرم خاص هودها، برآمدگیهای جذاب بدنه، رنگ آبی چرک دلچسب، رینگهای نوستالژیک، راهنماهای بزرگ روی سپر جلو، مستطیل یکپارچه قرمزرنگ میان چراغهای عقب، درب خلاقانه باک که اجازه نصب مخزن سوخت همراه را نیز به راننده میدهد و دهها نمونه دیگر از موارد رعایت ظرایف جذاب در بدنه این 911 هستند. آتشین و باوقار. به رنگ آسمان غروب. صفر تا 100 ساندرو اتومات معمولا بین 15 الی 16 ثانیه ( میانگین 15.3 ثانیه ) میباشد که بستگی به مدل و نوع ایسیو ساندرو و سراشیبی و دست فرمان راننده متفاوت است.

هدرز Mvm 550
نکته قابل توجه این است که تمامی تغییرات با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی و کیفیت سوخت بنزین ایران کاستومایز می شود تا بدون ایجاد مشکل در موتور و کاهش عمر موتور ارائه گردد. مالک این خودرو در دنیایی که همه به شدت میتازنند تا به آیندههای نامعلوم برسند، ترمز تکنولوژیها را کشیده و افسارِ گسیخته فناوری را در دست گرفته، بلکه کمی از زمینی شدن بیش از اندازه انسانهای مدرن بکاهد و روح زندگی را به همگان یادآور شود. یک انسان عجیب که بسیاری از خودروها را با دستان خودش به یک شکل جذاب و دلربا درآورده.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد هدرز پراید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.