قیمت بیمارستان ها خیلی شفاف تر شده است. این برای شما چه معنی دارد؟


بیمارستان ها سال جدیدی را با الزامات جدید برای انتشار اطلاعات قیمت روبرو می کنند که مدتهاست به دنبال پنهان کردن آنها هستند: قیمت های واقعی توافق شده با بیمه ها و تخفیف هایی که آنها به مشتریان پرداخت کننده خود ارائه می دهند.

این اقدام بخشی از فشار بیشتر دولت ترامپ برای استفاده از شفافیت قیمت برای کاهش قیمت ها و ایجاد مصرف کنندگان آگاه تر است. هنوز هم اختلاف نظر در مورد اینکه آیا او چنین خواهد کرد وجود دارد.

از اول ژانویه ، امکانات باید به طور عمومی در وب سایت های خود قیمت هر سرویس ، دارو و زایمان را ارائه دهند. سال آینده ، به عنوان یک قاعده ، بیمه های سلامت نیز باید اقدامات مشابهی را انجام دهند. تلاش های مربوطه برای مجبور کردن تولیدکنندگان دارو برای نشان دادن قیمت های خود در تبلیغات توسط دادگاه ها رد شد.

با قانون جدید بیمارستان ، مصرف کنندگان باید بتوانند تغییرات زیادی را در قیمت دقیقاً همان مراقبت ها در بیمارستان ها ببینند و برآوردی را که برای مراقبت از آنها هزینه دریافت می شود – قبل از جستجوی آنها ، دریافت کنند.

الزامات جدید داده فراتر از قانون قبلی است که بیمارستان ها را مجبور به انتشار مسئول شارژ در بیمارستان می کند ، که ارتباط چندانی با هزینه مراقبت از بیمارستان و پرداخت هزینه های کمی از مصرف کنندگان یا بیمه ها ندارد.

در عوض ، طبق قانون جدید پیشنهادی دولت ترامپ ، “اینها قیمت های واقعی در مراقبت های بهداشتی هستند” ، گفت: سینتیا فیشر ، بنیانگذار و رئیس مدافع حقوق بیماران ، گروهی که شفافیت قیمت را ارتقا می دهد.

در اینجا آنچه مصرف کنندگان باید بدانند:

دامنه اینتل چیست؟

هر بیمارستان باید بصورت آنلاین بصورت آنلاین – و در قالب قابل خواندن توسط ماشین ، پردازش آسان توسط رایانه ها – چندین قیمت برای هر مورد و خدمات ارائه دهد: هزینه ناخالص. قیمت واقعی و احتمالاً بسیار پایین تر آنها با بیمه ها توافق کرده اند ، از جمله حداقل و حداکثر هزینه های توافق نشده ناشناخته. و قیمت نقدی آنها به بیمارانی که بیمه نیستند یا از بیمه خود استفاده نمی کنند ارائه می دهند.

علاوه بر این ، هر بیمارستان باید در قالب “کاربر پسند” ، هزینه های ویژه 300 خدمات عمومی و “خرید” مانند تولد نوزاد ، تعویض مفصل ، ترمیم فتق یا اسکن مغز را ارائه دهد.

این 300 بسته رویه و خدمات باید شامل تمام هزینه های مربوطه باشد – از سخت افزار استفاده شده تا اتاق عمل ، تا داروها و هزینه پزشكانی كه در بیمارستان مشغول به كار هستند – به طوری كه بیماران مجبور نشوند كه برای شغل تقریبا غیرممكن تعیین كنند. خودشان

بیمارستان ها عمدتا می توانند انتخاب کنند که کدام خدمات در این گروه قرار می گیرند ، اگرچه دولت فدرال 70 مورد را برای قرار دادن در این لیست تجویز کرده است – از جمله جراحی های خاص ، آزمایش های تشخیصی ، اسکن تصویربرداری ، ویزیت های بیمار جدید و جلسات روان درمانی.

آیا قیمت ها درست خواهد بود؟

نه در بهترین حالت ، اینها رقم است.

سایر عوامل بر هزینه های مصرف کنندگان تأثیر می گذارد ، از جمله نوع بیمه نامه بیمار ، اندازه و مقدار باقیمانده کسر سالیانه و پیچیدگی مشکل پزشکی.

برای مثال برآورد یک عملیات ممکن است نادرست باشد. اگر همه چیز طبق انتظار پیش رود ، قیمت احتمالاً نزدیک خواهد بود. اما عوارض غیر منتظره ای می تواند بوجود آید که می تواند هزینه ها را افزایش دهد.

جرارد اندرسون ، استاد سیاست و مدیریت بهداشت در دانشکده بهداشت عمومی جان هاپکینز بلومبرگ که در مورد قیمت گذاری بیمارستان ها مطالعه می کند ، گفت: “شما میانگین قیمت خواهید گرفت ، اما متوسط ​​نیستید.”

ابزارهایی که به مصرف کنندگان کمک می کنند میزان کسری که بدهکار هستند را از قبل تعیین کنند ، در حال حاضر در دسترس بسیاری از بیمه ها است. و کارشناسان انتظار دارند که اطلاعات اضافی ارائه شده در این ماه کارآفرینان را ترغیب به ایجاد برنامه ها یا خدمات خود برای کمک به مصرف کنندگان در تجزیه و تحلیل داده های قیمت کند.

به گفته کارشناسان ، در حال حاضر ، الزامات بیمارستان شروع مناسبی است.

جورج ناسیون ، استاد حقوق و تجارت در دانشگاه لیهی که در زمینه قیمت گذاری بیمارستان تحصیل می کند ، گفت: “این خبر خوبی برای مصرف کنندگان است.” “افراد می توانند اطلاعات قیمت را بدست آورند ، اگرچه مقدار استفاده آنها هنوز مشخص است.”

آیا کاربران از این اطلاعات استفاده خواهند کرد؟ چه کسی می تواند؟

زک کوپر ، دانشیار بهداشت عمومی و اقتصاد در ییل ، ​​شک دارد که داده ها به تنهایی تفاوت زیادی برای اکثر مصرف کنندگان ایجاد کند.

وی گفت: “بعید است همسایه من – یا من از این نظر – همچنان به قیمت ها نگاه كنم و بنابراین تصمیمات در مورد محل جستجو را به شدت تغییر دهیم.”

وی افزود: برخی از اطلاعات مربوط به هزینه قبلاً توسط بیمه گرها به افراد ثبت نام شده به ویژه هزینه خدمات انتخاباتی ارائه شده است ، “اما بیشتر مردم با آنها مشورت نمی كنند.”

این ممکن است به این دلیل باشد که بسیاری از مصرف کنندگان انواع بیمه را در جایی پرداخت می کنند که برای مواردی از قبیل ویزیت پزشک ، دارو یا ماندن در بیمارستان که به هیچ وجه به هزینه های اصلی مربوط نمی شود ، هزینه های ثابت پرداخت می کنند.

هنوز هم ، این اطلاعات می تواند مورد توجه بیمه شدگان و تعداد فزاینده آمریکایی ها با برنامه های کسر بالا باشد که در آن آنها مسئول صدها یا حتی هزاران دلار در سال هستند قبل از اینکه بیمه گر شروع به افزایش بیشتر قیمت کند.

Nation از Lehigh گفت ، برای آنها ، اطلاعات مربوط به نرخ توافق شده و تخفیف های پولی مفیدتر است.

ناسیون گفت: “اگر من یک برنامه 10 هزار دلاری کسر داشته باشم و ماه دسامبر باشد و به آن نزدیک نباشم ، می توانم به بیمارستان بروم و سعی کنم قیمت را به صورت نقدی دریافت کنم.”

جیمز گلفاند ، معاون ارشد رئیس کمیته صنعت ERISA ، که به نمایندگی از کارفرمایان بزرگی که بیمه درمانی به کارگران خود ارائه می دهند ، لابی می کند ، گفت: کارفرمایان ممکن است علاقه زیادی به داده های جدید داشته باشند. وی گفت که آنها می خواهند بدانند که هر بیمارستان در مقایسه با بیمارستان های دیگر در منطقه چقدر می پردازند و بیمه های آنها چقدر در مذاکرات نرخ دارند.

به گفته وی ، برای برخی از کارفرمایان می تواند چشم خود را برای دیدن یارانه بیمارستان ها با گرفتن مبالغ بیش از حد برای برخی موارد و حداقل مبالغ برای برخی دیگر ، باز کند.

گلفاند گفت: “این قانون همه اینها را برملا می کند.” “وقتی کارفرمایی این قیمت های مضحک را ببیند ، اولین بار است که توانایی” نه “گفتن را دارند. اما معمولاً کارفرمایان نمی توانند با قطع بیمارستان از یک شبکه بیمه ، انتخاب کارگران را محدود کنند یا نمی خواهند.

اندرسون از جان هاپکینز گفت ، آنها به احتمال زیاد از این اطلاعات برای ایجاد مشوق های مالی برای استفاده از ارزان ترین امکانات استفاده می کنند.

“اگر من یک کارفرما باشم ، به سه بیمارستان در منطقه خود نگاه می کنم و می گویم ،” من کمترین قیمت را پرداخت خواهم کرد. اندرسون گفت: “اگر می خواهید به یکی از دو مورد دیگر بروید ، می توانید تفاوت را پرداخت کنید.”

آیا شفافیت قیمت باعث کاهش هزینه های کلی سلامت می شود؟

افشای قیمت واقعی مذاکره ، همانطور که طبق این قانون لازم است ، ممکن است بیمارستان های گران قیمت در یک منطقه را کاهش دهد تا قیمت ها را در مذاکرات آینده با بیمه ها یا کارفرمایان کاهش دهد ، به طور بالقوه هزینه های بهداشتی در این مناطق کاهش می یابد.

می توان به مسیر دیگری رفت ، زیرا بیمارستان هایی که هزینه کمتری دارند نیاز به افزایش و افزایش هزینه ها دارند.

نتیجه گیری: شفافیت قیمت می تواند کمک کند ، اما قدرت بازار بازیکنان مختلف از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اندرسون گفت ، در بعضی از مکان ها که ممکن است یک بیمارستان مسلط وجود داشته باشد ، حتی کارفرمایانی که “می دانند که از آنها خارج شده اند” احساس نمی کنند که می توانند یک مرکز بزرگ مارک را قطع کنند.

آیا تغییر قانون معامله ای انجام می دهد؟

صنعت بیمارستان شکایت کرده است ، با این استدلال که بخشهایی از این قانون بیش از حد است ، و حقوق آنها را در مورد اصلاحیه اول نقض می کند و همچنین ناعادلانه بیمارستان ها را مجبور به افشای اسرار تجاری می کند. به گفته صنعت ، این اطلاعات می تواند در مذاکرات با بیمه ها و کارفرمایان علیه آنها استفاده شود.

اما دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه کلمبیا با بیمارستان ها مخالفت کرد و این قانون را تأیید کرد ، که باعث تجدید نظر در صنعت شد. در تاریخ 29 دسامبر ، دادگاه تجدیدنظر منطقه ای کلمبیا ، تصمیم دادگاه بدوی را تأیید کرد و مانع این قانون نشد.

هفته گذشته ، مشاور عمومی انجمن بیمارستان های آمریکا در بیانیه ای کتبی ، “ناامیدی” را از این تصمیم ذکر کرد و گفت که این سازمان “تصمیم را به دقت بررسی می کند تا مراحل بعدی را تعیین کند”.

تام نیکلز ، معاون اجرایی گروه گفت: علاوه بر دادخواهی ، انجمن بیمارستان های آمریکایی قصد دارد با دولت آینده بایدن گفتگو کند “تا آنها را متقاعد کند که برخی از عناصر موجود در این قانون و قانون بیمه گر وجود دارد.” . “ما می خواهیم به مصرف كنندگان كمك كنیم ، اما آیا واقعاً به نفع مردم است كه قیمت های مورد مذاكره خصوصی را تهیه كنند؟”

فیشر گفت: “بیمارستان ها در تلاش هستند زیرا آنها می خواهند معاملات خود را با بیمه ها مخفی نگه دارند.” “آنچه این قوانین انجام می دهد این است که به مصرف کننده آمریکایی این قدرت را می دهد تا از آن مطلع شود.”

موضوعات مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته تاریخچه




منبع: jonob-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>