کسب و کارها به جهت ترقی باید بر روی برند خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از شیوه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب تارنما و فعالیت اینترنتی است.
برای تولید یک وب وب سایت عالی، کارهایی بایستی انجام شود. اولی کاری که بایستی در همین راستا انجام بدهید همین می باشد که یک نام اینترنتی عالی و جذاب انتخاب کنید. همینطور مطمئن گردید که لوگویی که گزینش می نمایید به جهت به دست آوردن و فعالیت شما منطقی است و باید املای آن صحیح و خوانا باشد و از لغات نا آشنا استفاده نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن هست که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین مقاله 10 گزینه بسیار حیاتی را لیست می کنیم. نکاتی که در صورتی که در طراحی وب وب سایت خویش از آن ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وبسایت شما به جهت مخاطبان جذاب خواهد بود و چند قدم به پیروزی نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه راه منطقی و اساسی

البته وب سایت باید از لحاظ ظاهری قشنگ باشد. البته مهمتر از آن، نخست بایستی نحوه عمل حیاتی وب سایت خویش را بدانید. قبل از این که حتی بتوانید سرور خویش را انتخاب نمایید یا حتی یکی از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست گزینش نمایید که چه برنامه ای برای وب سایت خود در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری هم برای تارنما و نیز برای بهینه سازی سایت SEO حیاتی است. زیرا گوگل علاوه بر محتوا، ساختار وبسایت را نیز در لحاظ می گیرد.
به همین دلیل می بایست از حیث بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که کسانی که از وب سایت شما بازدید می کنند بتوانند به راحتی حساس آن تعامل داشته باشند و منطق سایت شما را درک نمایند و همینطور در جايگاه بندی گوگل قرار بگیرند.

2. اطلاعات دقیق و دارای ربط با تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردم کارایی برای ساختن وب سایتی می باشد که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که برای پیروزی در به دست آوردن و کار، یک رستوران بایستی منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران باخبر کند. هر کسب و کاری که دارید، به جهت هر شرکت وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید ضروری است. همین بدان معناست که شما باید در جایی داده ها کاملی در آیتم به دست آوردن و فعالیت خویش داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در مورد دسته کاری که انجام می بدهید به کارگیری کنید. به تیتر مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک محصول است، باید تصاویری اساسی کیفیت خوب برای همگی محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، چنانچه در صنعتی کار می نمایید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، بایستی تمام کارها و کارهای انجام شده را اهمیت جزئیات در وب سایت خویش قرار دهید.
به تیتر مثال صاحب یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در وب سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا‌هستند دیتاها به اندازه در گزینه میزان مرغوب بودن این تالار داشته باشند تا بتوانند خوب تر تصمیم بگیرند. در نتیجه می توانید اساسی ارسال لحاظ به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقاء دهید. سایت خویش را حیاتی اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خود به صورت شخصی طراحی کنید تا همیشه مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته اثر گذار برای وبسایت شما همین هست که قبل از طراحی وب وب سایت خود، وب وب سایت رقبای خویش را تحلیل کنید، به عنوان نمونه در صورتی که به ایجاد و فروش پوشاک سرگرم هستید، بایستی بهترین حریف خویش را در راستا کاری خود و وب سایت او پیدا کنید. همچنین بررسی کنید و عوارض موفقیت او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در تارنما خود استعمال کرده است که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی زمان ها یک یا این که دو جمله می تواند زیاد توانا باشد.” بسته به ماهیت کسب و عمل خود، با تصویب اطلاعات کلیدی در وبسایت خود، در فعالیت خود توانا و توانا باشید.

3. داده ها تماس را ارائه دهید

ثبت داده ها تماس در وبسایت مطمئناً یکی از مهمترین کارها است، بدین ترتیب بایستی کاغذ مخصوص به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک شرکت مشاهده کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط اهمیت آن شرکت چقدر طاقت فرسا است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک کاغذ دیتاها تماس در تارنما خویش قرار دهید و کل داده ها نظیر آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و پیوند کانال های اجتماعی را به جهت کسب و عمل خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری رابطه کلیدی تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب وبسایت کسب و عمل ارتقا جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و آدرس ایمیل و کانال های اجتماعی خویش را در وب سایت قرار دهید، آن را به رخ عکس در تارنما قرار ندهید، آنها باید بتوانند روی آنها کلیک کنند، براین اساس دارای کلیک بر بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد صفحه گردید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که باید انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه همگی موبایل های هوشمند همین قابلیت را دارا‌هستند که بر روی لینک های تماس کلیک کرده و اساسی کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری بی آلایش و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از عبارات اختصاری بی فایده میباشد و وب سایت فارغ از راهکار مشخص و معلوم بی معنی و بی فایده است.
مطمئن گردید که از اسم های صحیح و منطقی به جهت صفحات متعدد تارنما خود استفاده می کنید. به عنوان مثال: کلیدی ما تماس بگیرید یا این که با ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، برگه درباره ما (اطلاعات در آیتم تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه یک راهکار استراتژیک برای تارنما خود، بایستی راهی به جهت تولید یک فراخوان به جهت اقدام در حیث بگیرید. همین بدان معنا است که آنچه مردم دوست دارا‌هستند در وبسایت شما ببینند این میباشد که می توانند به راحتی به صفحه مورد عشق و علاقه خود در هر صفحه از سایت بروید، توصیه دهند و به راحتی به تیم شما پیوند دهند. بتوانید به سایت خود بپیوندید، به آدرس اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خود را تماشا کنید، محصولات خود را تماشا کنید و …
شما می بایست هدف ها خویش را در سایت خویش واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. هنگامی از سایت شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنها چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در وب سایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین دارااست باید به طور تام امکانات و اطلاعات واجب را به شکل آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خویش را انجام دهند و به وب سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک شبکه های اجتماعی را در وبسایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. شبکه های اجتماعی هستند که امروزه آیتم استقبال اکثر مردم قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی متعددی وجود دارد که شما بایستی در آن ها عضو گردید و به دست آوردن و عمل خود را در تارنما خویش گسترش دهید تا به دست آوردن و کار خود را گسترش دهید. همین هم در سئوی شما زیاد اثرگذار است. فعالیت در شبکه های اجتماعی و اکران پیوند های آن ها در وب وب سایت سبب ساز تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر