مدرسه ایندیانا برای کمک به بیماری همه گیر کودکان آسیب پذیر پا را فراتر می گذارد


پس از آنکه اواخر سال گذشته covid-19 دبیرستان اولیویا گولدینگ در ایندیانا را مجبور به بازگشت به آموزش از راه دور کرد ، معلم ریاضی ارتباط خود را با بسیاری از دانش آموزان قطع کرد. بنابراین او و برخی از همکارانش طرحی را ارائه دادند: بازدید از آنها تحت عنوان انتشار هدایای کریسمس.

یک روز در دسامبر ، آنها با کارت و آب نبات رفتند و از خانه های هر کلاس هشتمی در دبیرستان سارا اسکات در Ter Hout ، شهری با بیش از 60 هزار نفر در نزدیکی مرز ایلینوی ، جایی که دانشگاه ایالتی ایندیانا و حکم اعدام فدرال واقع شده اند آنها از نزدیک دیدند که این کودکان که بسیاری از آنها در فقر و خانواده های ناکارآمد زندگی می کنند چگونه با اختلالات همه گیری در اقدامات تحصیلی و اجتماعی خود برخورد می کنند.

گولدینگ گفت: “شما فقط تصور بهتری از اینکه آنها از کجا می آیند و چالش های واقعاً جدی دارند” دارید. “وقتی به این کتاب الکترونیکی نگاه می کردی و سالی لو چیزی نگفت ، دوباره در ذهن خود به یاد می آوری ،” اوه ، بله ، سالی لو در خانه تنها بود و از سه خواهر و برادر کوچکتر مراقبت می کرد که من متوقف شدم و متوجه او شدم. کمک به جانی در ریاضیات ، و او در حال کمک به این یکی برای چیز دیگری بود. “

تجربه این مدرسه تجربیات میلیون ها خانواده را از ماه مارس گذشته در سراسر كشور فراهم كرده و نمونه ای از اینكه چرا آموزش تنها دلیل باز بودن كامل مدارس در بسیاری از آمریكایی ها نیست را ارائه می دهد. مدارسی مانند سارا اسکات با حمایت گسترده از خانوارها که در طی شیوع همه جانبه بسیار قویتر شده بودند ، به حفظ جوامع خود کمک می کنند.

اسکاتی براون ، مدیر سارا اسکات ، گفت: “بسیاری از دانشجویان ما از نظر احساسی در تلاش هستند.” “آنها استرس دارند زیرا در کار خود عقب هستند. یا به دلیل شرایطی که در خانه زندگی می کنند استرس دارند. “

حتی قبل از شروع ویروس کرونا ، کودکان در سارا اسکات با موانع قابل توجهی روبرو بودند که چالش های طبیعی اجتماعی و افزایش هورمون ها را در دبیرستان پیچیده می کرد. آنها در شهرستان ویگو زندگی می کنند که بالاترین نرخ فقر کودکان در کشور و نرخ بی توجهی کودکان بالا است. تقریباً 90٪ دانش آموزان واجد شرایط صرف ناهار رایگان یا هزینه کمتری هستند. به نظر می رسید برخی در مدرسه ، دارای یک کمد غذا ، لباس و محصولات بهداشتی نیز به دوش و تعویض لباس احتیاج دارند.

وقتی کوید برنامه عادی سارا اسکات را بهم ریخت ، اوضاع برای دانشجویان سخت تر شد. در ابتدا ، مدرسه کاملاً از راه دور شد ، سپس در آغاز سال تحصیلی 2020-201 تا حدی به صورت حضوری منتقل شد. وقتی کوید در ماه اکتبر پرید ، سارا اسکات دوباره دور شد زیرا اعضای هیئت علمی کافی نبودند که بتوانند کارمندان قرنطینه را پر کنند. از ژانویه ، دانش آموزان بخشی از هر هفته را در ساختمان مدرسه می گذرانند ، و قصد ندارند در اوایل ماه مارس به طور کامل افتتاح شوند.

به کودکان لپ تاپ داده شد تا از آنها در خانه استفاده کنند. اما دسترسی به اینترنت می تواند مشکل ساز باشد.

سامانتا رایلی ، مادر ماریا پوینتر کلاس هفتم ، گفت: “اینترنت بدترین بود.” “بنابراین بسیاری از مردم در آن کار می کنند ، این برنامه دائماً خاموش می شود.”

وقتی این اتفاق افتاد ، او از Wi-Fi ساطع شده توسط اتوبوس مدرسه که جلوی مجتمع آپارتمانی اش نشسته بود ، یکی از چندین پارک شده در اطراف جامعه ، برای پر کردن خلا theها استفاده کرد.

با این حال ، حتی وقتی اینترنت کار می کند ، نگهداری کودکان در خانه کار ساده ای نیست. هدر ریلی گفت که او اغلب از فشار ناشی از تلاش برای جذب دختر کلاس هشتم خود به صورت آنلاین گریه می کند. رالی گفت: “به نظر می رسد ما همیشه از این موضوع گله داریم.” “این فقط یک نبرد بزرگتر برای انجام کار است.”

زنی که جلوی لپ تاپ نشسته و لبخند می زند
مددکار اجتماعی مدرسه نیشل کمپبل-میلر می گوید برقراری ارتباط با کودکان از طریق پیام کوتاه یا سلامتی از راه دور دشوار است. “بنابراین آنلاین بودن برای من بسیار دشوار است ، زیرا شما واقعاً نمی توانید یک تن به دانش آموز خود بگویید.” (نیشل کمپبل – میلر)

مانند بسیاری از جوامع دیگر ، دانش آموزان از نظر تحصیلی عقب هستند. برخی از آنها هیچ یک از فعالیتهای یادگیری الکترونیکی خود را انجام نمی دهند. گزارش های سارا اسکات به خدمات محافظت از کودکان در مورد بی توجهی به آموزش – هنگامی که مراقبان فرزندان خود را به کلاس های خصوصی یا از راه دور نمی برند – از این سال تحصیلی سه برابر شده است.

براون گفت که او همچنین نگران غفلت جسمی و بدرفتاری است ، که تشخیص آن هنگام تعامل از راه دور با دانش آموزان دشوارتر است. وی گفت: “اگر در خانه ای خشن هستید و مجبور هستید پنج روز در هفته آنجا باشید زیرا در حال یادگیری از راه دور هستید ، حتی بیشتر در آن محیط هستید.”

وقت بیشتر در خانه نیز می تواند به معنای انجام غیرضروری آن باشد ، از جمله غذا.

این مدرسه با ارائه صبحانه و ناهار رایگان برای دانشجویان خصوصی و ناهار در روزهای دور کمک می کند. گاهی مدیر مدرسه جعبه های مواد غذایی را به خانه دانش آموزان تحویل می دهد. این مدرسه به تازگی مایکروویو برای یک خانواده و یک تشک بادی برای دانش آموزی که یک تختخواب را با مادربزرگ خود تقسیم کرده است فراهم کرده است.

برای برخی از کودکان ، استرس همه گیر مشکلات روحی و روانی را تشدید کرده است. دانش آموز سابق سارا اسکات که از ایالت خارج شده بود اخیراً وارد کلاس مجازی معلم سابق خود شد تا بگوید قصد خودکشی دارد. این مدرسه با پلیس تماس گرفت و آنها آن را بررسی كردند. براون گفت ، توصیه ها برای دانشجویان خودکشی چهار برابر شده است.

مددکار اجتماعی مدرسه نیشل کمپبل-میلر گفت مشورت با کودکان به صورت آنلاین یا از طریق پیام کوتاه دشوار است.

“همه چیز در مورد ایجاد روابط و شخصی بودن است و می تواند شما را در آغوش بگیرد یا در آغوش بگیرد و مانند” هی ، چه خبر است؟ ” او گفت ، با استفاده از اصطلاحی برای سلام و احوالپرسی های مختلف مانند مشت یا دست دادن های پیچیده. “بنابراین آنلاین بودن برای من بسیار دشوار است زیرا شما واقعاً نمی توانید لحن دانشجویی خود را بگویید. وقتی من شخصاً با شما صحبت می کنم ، می توانم زبان بدن شما را بخوانم و قضاوت کنم که در کجا هستید. “

وی گفت ، در حال حاضر ، بهزیستی روانشناختی معلمان متوسطه حتی از تحصیلات مهمتر است.

یک معلم با ماسک به کودک نشسته دستور می دهد

مددکار اجتماعی مدرسه نیشل کمپبل-میلر می گوید برقراری ارتباط با کودکان از طریق پیام کوتاه یا سلامتی از راه دور دشوار است. “بنابراین آنلاین بودن برای من بسیار دشوار است ، زیرا شما واقعاً نمی توانید یک تن به دانش آموز خود بگویید.” (جف بورس)

یک دختر جوان در حالی که روی کاناپه نشسته بود ، با کاغذهای بغل و قلم در دست نوشت

دبیرستان سارا اسکات اتوبوس های عمومی پارک می کند که Wi-Fi را پخش می کنند. وقتی ماریا پوینتر ، دانش آموز کلاس هفتم در سارا اسکات ، اینترنت خانه خود را از دست می دهد ، از اتوبوس مدرسه ای که جلوی مجتمع آپارتمانی اش پارک شده بود وارد Wi-Fi می شود. (سامانتا رایلی)

بسیاری از دانش آموزان مانند کلاس هشتم Trea Johnson در هر دو جبهه با چالش روبرو هستند. Trea قبل از اینکه کوید آموزش شخصی خود را به پایان برساند ، به سارا اسکات منتقل شد.

مادرش کتی پوف گفت: “به هر حال ما با مدرسه دست و پنجه نرم می کنیم.” “وقتی این همه گیری شروع شد ، فقط پاهای ما را از زیر ما بیرون زد.”

نمراتش افت کرد. پوف گفت ، او شروع به نفرت از مدرسه كرد. او در جلسات ویدئویی روزانه خود با معلمانش شرکت نمی کند. مادرش برای انجام وظایف آنلاین با او می جنگد.

Trea که موهای بلند و بلندش گاهی روی چشمانش می افتد ، می گوید: “من معمولاً خیلی خسته می شوم.”

پوف او را یک درمانگر یافت که هفته ای یک بار با او ملاقات می کرد. وی گفت که روحیه و عملکرد تحصیلی او بهتر شده است. او می خواهد یک برنامه نویس کامپیوتر باشد و اخیراً در اوقات فراغت خود به کد نویسی می پردازد. او همچنین کامپیوتر خود را به اتاق خواب خود منتقل کرد تا بتواند بهتر او را تحت نظر داشته باشد و شروع به پرداخت پول برای انجام کارهای مدرسه کرد.

پوف 51 ساله ، مادری تنها ، گفت: “من حتی نمی توانم تصور كنم كه كودكی 13 ساله از این بیماری همه گیر جان سالم به در ببرد.” “آنها به هر حال تغییراتی را تجربه می کنند ، خود را با دوره نوجوانی تطبیق می دهند ، و آنها فهمیده اند که چه کسی هستند و حتی یک گروه اجتماعی ندارند که این را درک کنند.”

گولدینگ ، یک معلم ریاضی ، گفت که خوشحال است که او و همکارانش می توانند به اطمینان از ثبات و تداوم در این دوران سخت کمک کنند. به عنوان مثال ، یک شب اخیر ، او از مادربزرگ پسری بی خانمان تماس گرفت که گفت حال وی خوب نیست و او را به تنهایی بزرگ می کند. روز بعد مدیر و مددکار اجتماعی او را تحویل گرفتند و به مدرسه بردند.

هنوز ، گلدینگ شکایت داشت که آسیب پذیرترین دانش آموزان خود را در روزهایی که دور بودند نمی بیند.

“چگونه فرزندانم را بررسی کنم؟” چگونه مطمئن شوم که آنها غذا می خورند؟ چگونه می توانم اطمینان داشته باشم ، “او مکث کرد تا خودش را با صدای لرزانی جمع کند” ، که آنها سالم هستند؟

شما دیگر به این فکر نمی کنید که “آنها چگونه با چند جمله ای های خود رفتار می کنند؟” “شما می دانید ، می دانید ، در مورد واقعیت زندگی است. “

موضوعات مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته تاریخچه


منبع: jonob-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>