پیستون همینطور کمک به خروج دود ناشی از احتراق از سیلندر میکند. اتومبیل هایی که مجهز به موتورهای باطن سوز هستند معمولا در گیر گرم شدن بیش از حد اجزا می شوند که این حالت به برهان انفجار درون موتور صورت می گیرد. از دیگر دلایل ناچیز شدن آب رادیاتور ، وجود نقص و فساد در همین نصیب می باشد. در همین مطلب به طرز کارکرد این عضو حساس، کارداران فساد و روشهای خودداری از جراحت دیدن آن نگاهی میاندازیم. در صورتی که گرمای حاصل از همین سوخت به صدق در دست گرفتن نشود ممکن می باشد باعث فساد های جبران ناپذیری شود سیستم خنک سازی ماشین از پاراگراف رادیاتور از اصلی ترین نصیب های اتومبیل می باشد. مجرای آب در اطراف سیلندر ها قرار داراست و گرمای حاصل از سوخت را به خویش می گیرد. همانطور که می دانیم در موتور های احتراق داخلی ، دود حاصل از احتراق در سیلندر ها می بایست خارج گردد تا سیکل احتراق مجددا حیاتی مکش هوای جدید به درون سیلندر ها تکرار شود. توصیه برخی از کارشناسان به شست وشوی انژکتورها در هر ۴۰ تا ۵۰ هزار km برای وصال به بهترین کارآیی است. آزمایش افت فشار انژکتور نیز به شما خواهد گفت که آیا انژکتورها به مقدار متساوی جریان مییابد یا این که خیر. هنگامی که خودتان به تنهایی کار شست وشوی انژکتور را انجام میدهید، انحصار هایی وجود دارند، به این صورت که ممکن هست انژکتورها به شدت مسدود شده باشند و حلال نتواند به خوبی از آن عبور کند. غالبا موتورهایی که روغن سوزی دارند، رسوبات سنگینی در اتاق احتراق و سوپاپ محل ورود دارا هستند که به مقادیر معمولی مواد پاک کننده در بنزین واکنش نشان نمیدهند، در همین صورت به پاک کننده بیشتری نیاز است که به باک بنزین طولانی تر یا مستقیما به درون انژکتورها تزریق شود. معمولا در جداره ( دیواره ) پیستون ها ، سه شیار ساخت می کنند و سه حلقه پیستون باطن این شیارها می اندازند؛ البته علت همین فعالیت چیست؟ پایینترین شیارها متعلق به رینگهای روغن است و همین برهان در ته این شیار منافذی برای ورود روغن به درون پیستون تعبیه شده است. در همین هنگام پیستون به پایینترین حد خود آمده و به وسیله رینگ جذبی روغن که به دور این قطعه تعبیه شده , پیستون شمع کج روغن را جذب و اهمیت خود به بالا برده که هم خود و نیز دیواره سیلندر را روغنکاری مینماید . همین قطعه هوا را با فشار زیاد از بر روی رادیاتور عبور می دهد و به خنک سازی آب رادیاتور یاری می کند. این قطعه انرژی خویش را از روش تسمه از موتور دریافت می کند. مهدی مهدوی کیا که او‌لین بازی خویش را به جهت پرسپولیس 17 سال قبل انجام داده بالاخره در جلسه ای دو نفره دارای یحیی گل محمدی به این جمع بندی رسید که دیگر کادر فنی پرسپولیس به او نیازی ندارد و به همین خاطر اعلام کرد دیگر در میادین فوتبال حاضر نخواهد شد. بهترین منش شستوشوی انژکتورها این هست که وقتی موتور واضح است، آن ها را به رخ درجا تمیز کنید، زیرا بسیاری از رسوبات روی سوپاپ ها و درون اتاق های احتراق برداشته می‌گردد و ضمنا این کار در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روزگار میبرد. وقتی همین نوع پیستون گرم می شود دامنه پیستون انبساط می یابد و پیستون گرد می شود . که البته مشروط به گشوده کردن موتور است البته وقتی موتور را گشوده کردیم برای نظارت چگونگی پیدایش اشکالات موتور و جلوگیری از بروز دوباره همین اشکالات ؛ شرایط پیستون می تواند داده ها مفیدی در اختیار مکانیک ها و تعمیر کاران قرار دهد . شود هم میتواند به سرعت بروز همین حادثه بیفزاید. هر دو میزان تندی و سرعت اساسی یک واحد میباشند با این تفاوت که سرعت، دارای بردار هم میباشد. در کنار رادیاتور یک منشاء انبساطی مخزنی دو لیتری تعبیه شده هست که در رخ ارتقاء دمای موتور آب مازاد وارد آن می شود. ترموستات در مسیر برگشت آب از موتور به رادیاتور تعبیه شده و عمل آن ثابت نگه داشتن دمای موتور است. میتوانید اهمیت توسعه آن به ویکیپدیا کمک کنید. به جهت انجام همین کار زمانی که موتور واضح هست می بایست از تجهیزات مختص پایین فشار استعمال کنید تا حلال را مستقیما به سمت ریل سوخت سوق دهی نماید و به همین معنا است که یا می بایست پمپ بنزین را غیرفعال کرده و یا این که لوله نعلی شکلی را کارگزاری نمایید تا بنزین مجدد به سمت باک حرکت piston 85 kx کند. به جهت همین کار می بایست آزمایش رانندگی انجام دهید تا متوجه گردید که کشش و کارایی ماشین بهبود یافته است یا خیر. محدودیت بعدی همین می باشد که بهتر میباشد آن گاه از شست وشو، آزمایشی مبنی بر عالی کارکردن انژکتور انجام دهید. پیشنهاد برخی از کارشناسان بر همین است که سپس از شستوشوی انژکتور یا کربن زدایی، عمل بده بستان شمع نیز صورت گیرد. درصورتیکه شما این نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید دیتاها بیشتری در آیتم پیستون سمند ef7 لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.

ایندکسر