به عنوان نمونه کارگزاری هدرز برروی موتور سمند(XU7)اگر به طور بنیادی و درست ، توسط مراکز تیونینگ دارای انجام شده باشد می تواند سبب افزایش ۷ درصدی قدرت و گشتاور شده و همچنین کاهش ۰.۶ لیتری مصرف سوخت در صد کیلومتر را در سرانجام ی تست ها به دنبال داشته باشد. تا همین نصیب از مقاله به هدف کارگزاشتن هدرز که تسریع بخشیدن به خروج گازها است،پرداختیم.حال چنانچه مهندسان در طراحی هدرز دقت حتمی را نداشته باشند، گاز ها زمان خروج مهم فشار بازگشتی رو به رو خواهند شد. DC Sports: تولید کننده ای که در در سال 1987 به پیشنهاد کمپانی هوندا اول هدرز 1-4 خویش را طراحی کرد،امروزه یکی از از برگزیدگان برند ها در تولید این قطعه به جهت خودورهای اسپرت است. خودروهای بی ام و سری ۳ و سری ۵ از پاراگراف پرطرفدارترین ماشینهای بی ام و موجود در بازار کشور‌ایران هستند که بخش اعظمی از عاشقان همین اتومبیل های اسپرت آلمانی حساس به کارگیری از هدرزهای تخصصی گروه تیونینگ لوکاپرو، خودروشان را لبریز قدرتتر میکنند. شما هم اگز جزء دارندگان ماشین های اسپرت بی ام و می باشید و قصد دارید خودروتان را به نحوه متخصصان و تیمهای تبارک اتومبیلرانی تقویت کنید، به شما سفارش میکنیم از سرویس ها کارگزاری هدرز و اگزوزهای پیشرفته تیم متخصص هدرز tu5 قیمت ما استفاده کنید. مرحله دوم که هنوز نیز قبل از شروع تصویب نام است به شما بهترین زمانه و ریسکهای ورود شما در زمانه های گوناگون به پنل کاربری را شما تدریس می دهد و در نهایت بهترین زمانه و کم ریسک ترین زمان برای ورود را متوجه می شوید. در منیفولد، فشار گازهای خروجی در collector که مسافت یه خرده حساس دریچه خروجی داراست حساس نیز عده می شوند و همین ارتقاء فشار درون منیفولد موجب می شود گازهای داخل سیلندر به علت اختلاف فشار قلیل با منیفولد به طور تام و به راحتی خارج نشوند، البته در هدرز به علت وجود لوله های جداازهم که سبب عدم اجتماع فشار گازهای سیلندرها، در نزدیکی روزنه های خروجی می شوند، اختلاف فشار مطلوب تری دربین collector و دریچه خروجی ایجاد می شود و همین اختلاف فشار، مکش بیش تری برای خروج به دست می دهد و کار تخلیه سیلندرها از گازهای تولیدشده در اثر احتراق، راحت تر و کامل خیس انجام می شود. یکی از از اهمیت ترین قسمت های موتور اتومبیل سیستم تخلیه می باشد . بلامانع است.هدرز های حرفه ای معمولا به رخ آبکاری شده ایجاد می‌شوند البته گذر زمان و حرارت پیشرانه معمولا منجر تغییر رنگ هدرز میشود. هدرزها برای هر خودرویی مناسب نبوده چراکه در اکثری از خودروها چنانچه هدرز کارگزاشتن نمایید امکان وارد وارد شدن جراحت ناشی از حرارت به پمپ هیدرولیک ، دینام و یا اویل ماژول وجود دارد. در ماشینهای بی ام و سری ۳ و بی ام و سری ۵، سیستم اگزوز به شکلی می باشد که مجموعه تیونینگ لوکاپرو بدون تعویض تمام سیستم می تواند از هدرزهای تخصصی و اصلی M Power به کار گیری کند؛ ولی در صورتی که بخواهید در مسابقات درگ شرکت کنید، ما به شما هدرزهای GT Power را توصیه میکنیم که ولی به جهت کارگزاری آن ها نیاز به تغییر سیستم اگزوز است. چنانچه می‌خواهید اتومبیل تان شتاب بیشتری داشته باشد، متخصصین ما حاذق میباشند هدرزهایی مهم کمترین میزان پیچش را برای اتومبیلتان کارگزاشتن کنند تا در سریعترین روزگار ممکن، بیشترین بهره را از پیشرانه خودرو کسب کنید. اگرچه هدرز تا حدودی در دهه 60 و 70 متداول بودند ، البته تعداد معدودی از تولیدکنندگان ماشین خویش را دارای هدرهای اگزوز مستقیم از کارخانه مجهز می کنند. معمولاً به جهت گرم نگه داشتن گاز های خروجی جهت تسریع در خروج آن ها و همچنین دوری از آسیب دیدگی قطعات درون موتور به دلیل گرمای زیاد، هدرز را اصلی نوار عایق بندی می کنند. 5. از نظر بیشتر مهندسین خودرو، به ازای هر اینچ جیوه (تقریبا مساوی 25.4 میلی متر جیوه) فشار بازگشتی،مقدار 2-1 اسب بخار اتلاف توان خوا هیم داشت که اما به ویژگی های موتور ازجمله: بازده موتور،طراحی محفظه احتراق و … لوله های شبکه انتقال آب از اگزوز اتومبیل خویش را اصلی ساختار موتور هماهنگ كنيد و. البته بهگفته مهندسان مگاموتور و سایپا، همین ویژگیها مربوط به نسخههای نخستین این پیشرانه میباشند و میتوان در نسخه تجاری دارای اعتنا به دسته خودرو، قدرتی در برهه زمانی ۸۹ تا ۹۴ اسببخار را کلیدی گشتاور ۱۳۵ تا ۱۳۸نیوتونمتر از همین پیشرانه دریافت کرد. همین روزها مهم دقت به ارتقا ارزش خودرو، اکثری از افراد به دنبال تقویت خودرو میباشند و طبیعتا اصلی افزودن قطعاتی این کار را انجام میدهند. گسترشنیوز: ارزش ماشین در حال حاضر سر به فلک کشیده است و بسیاری از جوانان و اشخاص متعدد جامعه توان خرید کردن ماشین های وارداتی را ندارند. یکی از از تخصصیترین سرویسهایی که مجموعه تیونینگ گروه لوکاپرو ارائه میدهد، کارگزاری هدرز و اگزوز پیشرفته بر بر روی ماشین های متفاوت از جمله اتومبیل های بیامو است. در روزگار انتخاب هدرز به جهت اتومبیلها می بایست همین موضوع را در نظر گرفت که این حتما جزء اسباب و اثاث یدکی تخصصی خودروها هستند و نمیتوان از یک هدر برای اتومبیلها و سیستمهای اگزوز گوناگون به کار گیری کرد. ولی هدرز که در واقعیت یک قطعه از اسباب جانبی یا اسباب تقویت موتور بوده بجای منیفولد دود بی آلایش موتور نصب شده که حساس طول بیشتر و پیرایش خوبتر نسبت به منیفولد، سبب ساز کاهش تداخل دودهای خروجی از هر سیلندر اصلی یکدیگر و کاهش شدن فشار بازگشتی دود شده که در غایت راندمان و قدرت موتور را بالا میبرد.

ایندکسر