[ad_1]

هرچه تعداد بیشتری از آمریکایی ها پس از یک سال در داخل خانه رفت و آمد به خیابان ها را شروع می کنند ، آنها به خیابان هایی که کشنده تر شده اند باز می گردند.

سال گذشته ، حدود 42000 نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند و 4.8 میلیون نفر زخمی شدند. این یک افزایش 8 درصدی نسبت به سال 2019 است ، که بیشترین افزایش در یک سال اخیر در حدود یک قرن گذشته است – اگرچه تعداد مایل های پیموده شده 13 درصد کاهش یافته است ، طبق شورای امنیت ملی.

لیا شاهوم ، مدیر اجرایی Vision Zero Network ، یک سازمان غیرانتفاعی که برای کاهش مرگ و میر ناشی از قاچاق انسان کار می کند ، گفت: جاده های خالی از سکنه منجر به سرعت بیشتری شده است که منجر به مرگ بیشتر شده است. از قضا ، ترافیک شلوغ ، بیش از حد اتومبیل هایی که به همه جا سفر می کنند ، مردم را قبل از همه گیری ایمن نگه می دارد ، شاهوم گفت.

لورا فریدمن ، عضو مجمع کالیفرنیا که امسال لایحه ای را برای کاهش محدودیت سرعت ارائه داد ، گفت: “این یک بحران بهداشت عمومی در سراسر کشور است.” “اگر سالانه 42000 نفر در سانحه های هواپیما جان خود را از دست می دادند ، کارهای زیادی در این زمینه انجام می دادیم و با این حال به نظر می رسد که این آسیب را به عنوان آسیب اضافی در نظر گرفته ایم.”

کالیفرنیا و سایر ایالت ها در تلاشند تا مرگ و میر ناشی از قاچاق را کاهش دهند ، مشکلی که طی 10 سال گذشته بدتر شده است اما از ابتدای شیوع همه گیر کوویید 19 برنده شده است. قانون گذاران ساحلی ده ها لایحه برای کاهش محدودیت سرعت ، تنظیم برنامه های دوربین کنترل سرعت و ارتقا safety ایمنی عابر پیاده ارائه کرده اند.

این پیشنهادها منعکس کننده دیدگاههای تغییر یافته در مورد نحوه مدیریت ترافیک است. به طور فزاینده ای ، مدافعان ایمنی راه ها و مهندسان راه ، خواستار جاده ها هستند تا رانندگان را با حداکثر سرعت ممکن به آنجا برسانند.

داگلاس شینکل ، رئیس برنامه حمل و نقل در کنفرانس ملی قوای مقننه ایالتی ، گفت: قانون گذاران در حال گوش دادن هستند ، هرچند زود است که بگوییم کدام یک از لوایح در سراسر کشور به قانون تبدیل می شود. اما برخی از روندها شروع به ظهور می کنند.

برخی از ایالت ها می خواهند اقتدار شهرک ها را برای تنظیم ترافیک در جوامع خود افزایش دهند ، مانند کنترل بیشتر شهرها و شهرستانها بر محدودیت سرعت ، همانطور که قانونگذاران در میشیگان ، نبراسکا و سایر ایالت ها پیشنهاد داده اند. برخی می خواهند به جوامع اجازه دهند از دوربین های کنترل سرعت استفاده کنند که در ماساچوست ، رود آیلند ، فلوریدا و جاهای دیگر مورد بحث قرار گرفته است.

کانکتیکات در حال بررسی یک لایحه ایمنی برای عابران پیاده است که شامل تعدادی از مفاهیم است ، از جمله اختیارات بیشتر به مناطق برای کاهش سرعت و اجازه دادن به برخی از شهرداری ها برای آزمایش دوربین های کنترل سرعت در اطراف مدارس ، بیمارستان ها و مناطق کار.

ویل هاسکل (D-Westport) ، سناتور کنتیکت ، رئیس لایحه ای که ناظر بر این لایحه است ، گفت: “برای دهه ها ، ما در واقع جاده ها و بزرگراه هایی ساخته ایم که برای رانندگان مناسب و تا حدودی ایمن باشد.” “ما همچنین باید تشخیص دهیم که برخی از افراد در ایالت اتومبیل ندارند و حق رانندگی ایمن در سراسر جامعه خود را دارند.”

تارا لیسترا ، دولت ایالت امنیت ملی گفت: “جهشی عظیم در مرگ و میر جاده ای” تقریباً بلافاصله “پس از آغاز همه گیری ، در داده ها ظاهر می شود ، با وجود دستورات قفل که مردم را در خانه نگه می دارد و تعداد رانندگان را در جاده کاهش می دهد. مدیر پرونده

ليسترا گفت: “بسياري از كشورها در تلاشند انعطاف پذيري بيشتري به جوامع محلي بدهند تا بتوانند سرعت مجاز خود را كاهش دهند.” “این روندی است که قبل از همه گیری شروع شده است ، اما من فکر می کنم امسال واقعاً شتاب گرفته است.”

در کالیفرنیا ، قیمت های صادر شده توسط گشت بزرگراه ایالتی برای سرعت بیش از 100 مایل در ساعت دو برابر شد و تقریباً در 31600 در سال اول همه گیری اتفاق افتاد.

فریدمن ، یک دموکرات از بوربانک ، می خواهد شیوه تعیین محدودیت سرعت در کالیفرنیا در جاده های محلی را اصلاح کند.

کالیفرنیا از چیزی به نام “85شما صدک ، “یک استاندارد فدرال یک دهه ای است که بسیاری از ایالات سعی می کنند از آن دور شوند. هر 10 سال ، مهندسان ایالتی بخشی از جاده را بررسی می کنند تا ببینند سرعت رانندگی مردم چقدر است. آنها سپس محدودیت سرعت را 85 قرار دادندشما صدک این سرعت یا سرعت 85٪ رانندگان چقدر سریع است.

فریدمن ، رئیس کمیته حمل و نقل مجمع ایالتی ، گفت که “سرعت خزش” را تشویق می کند. وی گفت: “هر بار که بررسی انجام می شود ، بسیاری از شهرها مجبور می شوند محدودیت سرعت را بردارند ، زیرا مردم با سرعت و سرعت بیشتری رانندگی می کنند.”

حتی قبل از همه گیری ، یک گروه کاری در کالیفرنیا توصیه کرد که به شهرها اجازه دهد انعطاف پذیری بیشتری برای تعیین محدودیت سرعت خود داشته باشند و یک گزارش فدرال نشان داد کهشما قانون صدک نیز برای تنظیم سرعت کافی نیست. اما مخالفت با این قانون جهانی نیست. به عنوان مثال ، در نیوجرسی ، نمایندگان مجلس در این جلسه قانونگذاری لایحه ای را برای شروع استفاده از آن ارائه دادند.

صورتحساب فریدمن ، AB 43 ، به مقامات محلی اجازه می دهد تا بدون استفاده از 85 ، محدودیت سرعت تعیین کنندشما روش صدک این امر به بازرسان راهنمایی و رانندگی نیاز دارد تا مناطقی مانند محل کار ، مدارس و مراکز سالمندان را در نظر بگیرند که افراد آسیب پذیر هنگام تعیین محدودیت سرعت می توانند از جاده استفاده کنند.

علاوه بر کاهش محدودیت سرعت ، قانون گذاران خواستار اجرای بهتر آن هستند. در کالیفرنیا ، دو لایحه ممنوعیت سرعت خودکار در ایالت را لغو می کند ، به شهرها اجازه می دهد برنامه های آزمایشی دوربین های کنترل سرعت را در مکان هایی مانند مناطق کار ، به ویژه خیابان های خطرناک و اطراف مدارس راه اندازی کنند.

اما پس از یک سال نظارت دقیق بر عدالت – چه در بهداشت عمومی و چه در اجرای قانون – قانون گذاران تشخیص دادند که باید تعادل ظریف بین محافظت از جوامع در معرض خطر و تقویت آنها برقرار کنند.

اگرچه دوربین های سرعت از نظر رنگ پوست تفاوتی ندارند ، تعصب هنوز هم می تواند وارد معادله شود: مناطق ثروتمند اغلب خیابان های وسیع و پیاده روهای قابل عبور دارند ، در حالی که مناطق کم درآمد اغلب توسط بزرگراه ها عبور می کنند. قرار دادن دوربین فقط در خطرناک ترین خیابان ها می تواند به معنای سقوط آن در بیشتر مناطق کم درآمد باشد.

وی گفت: “این به طراحی خیابان برمی گردد.” “بارها و بارها ، اینها محله هایی هستند که به اندازه کافی سرمایه گذاری نشده است.”

یکی از اعضای مجمع ، دیوید چیو (سانفرانسیسکو) ، نویسنده یکی از این لوایح ، گفت که این اقدام شامل اقدامات احتیاطی برای عادلانه ساختن برنامه دوربین کنترل سرعت است. این هزینه برای رانندگان کم درآمد به 125 دلار در مقیاس کشویی محدود می شود و جرایم را به جرم مدنی تبدیل می کند ، نه جرم کیفری.

چیو گفت: “ما می دانیم كه باید کاری انجام شود زیرا تست سرعت سنتی با موفقیت انجام نشده است.” “در عین حال ، به خوبی مستند شده است كه احتمال توقف درایورهای رنگ بسیار زیاد است.”

این داستان توسط KHN تولید شده است ، که توسط California Healthline ، یک سرویس تحریریه مستقل از بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا ، منتشر شده است.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال نکته تاریخچه



[ad_2]

منبع: jonob-khabar.ir