هنگامی که شما آغاز میزنید و سوخت وارد سیلندر موتور می‌شود , پیستون به وسیله میل لنگ به سمت بالا هل دیتا شده و بنزین یا گاز را به شدت در سر سیلندر متراکم مینماید . همین مقایسه انطباق لطف را در میان پاسخ های المان محدود و داده های آزمایشگاهی نشان می دهد در نقطه نهایی به مراد کاهش تنش حرارتی و کمتر در اتلاف حرارت از روش پیستون دارای ساخت تغییرات در محصول پیستون قدام به بهبود کالا آن شده است. از مزایای چدن نیز می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت ، بها تحت و انبساط قلیل آن اشاره نمود و معایب آن نیز شامل مواردی چون وزن مضاعف و انتقال حرارت کم میباشد . اهمیت توجه به استرس خمش و خطر شکست در بخشها همپوشانی، پیستون رینگ اهمیت اتصالات همپوشانی باید صرفا در کمپرسورهایی که اهمیت فشار حداکثر 15 توشه هستند استفاده شود. درهنگام عملکرد، اثر آببندی اتصال مورب قطعا از پیستون رینگ ها مهم یک اتصال مستقیم خوبتر است. پیستون حلقه اهمیت اتصال مستقیم برای آببندی در قطعات اساسی اختلاف فشارهای بالای 15 توشه استفاده می شود. پیستون رینگ ها حیاتی مفاصل مورب نیز به جهت فشار های بالاتر از 15 بار به کارگیری می شود. مقدار نشت گاز در این مدل کمپرسور رینگ کم است. حیاتی اعتنا به شتاب بالای کمپرسور (rpm) که به طور معمول امروزه به دست می آیند، از دست دادن نشت گازتنها تاثیر جزئی بر عملکرد کمپرسور دارد. فشار دیفرانسیل به حدکثر 15 توشه می رسد. وقتی اهمیت سرعت بسیار رانندگی می کنید این رخداد در هر سیلندر 30 تا 40 توشه در ثانیه صورت می دهد . پیستون های آهنگری شده را حیاتی استفاده از لقمه های آلومینیوم آلیاژی می سازند . تراز بالای پیستون ها را به طور معمول به سه حالت می سازند. به این مفهوم که تکه هایی از بدنه پیستون آنقدر داغ شده اند که بصورت پولکهای رشته رشته در آمده اند و درصورتیکه همین موتور برای مدت طولانی گزینه به کارگیری قرار بگیرد احتمالا لکه های داغ بر آن ایجاد شدن و می تواند منجر سوراخ شدن گزیده که بطرف خروج دود قرار دارااست شود و در غایت به از عمل افتادن موتور باعث شود . چنانچه دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ داده ها دوچندان اکثر در مورد piston غسالة صحون لطفا به مشاهده از وب تارنما ما.

ایندکسر