به طور منطقی ادعای بالا را حیاتی هم بررسی می نماییم ، دارای دقت به سخن های بالا وقتی بعد از ریمپ h30 کراس برنامه ایسیو با موتور و بنزین سازگار می شود مصرف سوخت کمتر می یابد و ما در جداول سوخت می توانیم در دورهای بالا (۳۵۰۰ به بالا ) و در حالت عجله گیری و تخته گاز نسب سوخت به هوا را در شرایط حداکثر قدرت قرار دهیم همین سبب ساز افزایش توان و شتاب می شود. به چه صورت هم زمان اصلی کاهش مصرف ، اقتدار موتور ارتقا می یابد ! همچنین اکثری از مخاطبان این سوال را مطرح میکنند که آیا افزایش دمای کاری موتور که درمحصولات پژو منجر بهسوختن واشرسرسیلندر میشود، در تارا هم وجود دارد؟ همین گیربکس ششسرعته ساختار جدیدی بهلحاظ پروگرام و قطعات هیدرولیکی داراست که انتظار می‌رود کیفیت بالاتری نسبت بهگیربکس دانگفنگ اچسیکراس داشته باشد. شرکت های خودرو سازی موظف هستند که به علت استاندارد های آلایندگی جهانی محفظه زیست ، خودروهای تولیدی را اهمیت استاندارد یورو ۵ سازگار نمایند و همین آغاز ایراد ما در ایران است… خرید کردن بیشتر اسباب و اثاث یدکی از سوله ضمن حذف واسطه های فروش و کاهش قیمت ها، هزینه های حمل و نقل را هم کمتر می دهد. البته تغییراتی که در بخش سیستم خنککاری رخ گرفته باعث شده هست دمای کاری موتور تا حد زیادی کمتر یابد و دمای بالا سبب ساز بهمعیوب شدن واشر سرسیلندر نشود. همینطور این مساله سبب میشود خریداران تارا اساسی طیب خاطر بیشتری پشت فرمان همین ماشین بنشینند. البته همین نکته را فراموش نکنید که این ماشین در بازه زمانی قیمتی 250 تا 300 میلیونتومان میتواند بهعنوان گزینهای مطلوب اهمیت هدف خرید کردن یک سدان کامپکت بهروز و تازه خانوادگی محسوب شود و درنهایت آنچه سبب ساز می‌گردد مشتریان راغب بهخرید تارا شوند، ارزش مناسب آن در بازار است. آنچه در ادامه همین مقاله از خودروبانک میخوانید صرفا آشنایی مضاعف دوچندان خلاصه شده حساس مهمترین روند و بخشهای آیتم تمرکز در فرآیند تقویت و تیونینگ نوع NA (تنفس طبیعی) در پیشرانه TU5 است. روی خودروی پژو پارس دو موتور xu7 و tu5 مونتاژ می شوند که در بعضی اتومبیلهای دیگر هم کاربرد دارند. در این قسمت، یک نمایشگر دایرهای در دربین دو دایره کناری که دکمههای در اختیار گرفتن سیستم تهویهمطبوع بر روی آن قرار گرفتهاند، جلبتوجه میکند. تارا در دو نسخه دستی و اتوماتیک بهبازار عرضه میشود. از مهمترین ویژگیهای کابین تارا که می توان امتیاز بالایی در این بخش بهآن داد، صندلی راحتتر نسبت بهسایر محصولات تیم صنعتی ایرانخودرو، دسترسی آسان بهتنظیمات سیستم تهویهمطبوع، زاویه مطلوب فرمان نسبت بهقرارگیری راننده و سهولت در ورود و خروج از کابین اتومبیل هست که نشان از ارگونومی مناسب همین اتومبیل دارد. یکی از فرایندهای ساخت که پس از ریخته گری پیستون بر روی آن شکل می گیرد درون تراشی است. دانگ فنگ یک عدد از کمپانی های توانا چینی به شمار می رود ، فعالیت های این شرکت از سال 1968 در زمینه تولید انواع خودرو از پاراگراف اتوبوس و کامیون بود ، در سال 1394 کمپانی ایران خودرو h30 کراس را معرفی کرد و دارای تبلیغات مضاعف توانست فروش بخش اعظمی مهربانی از این دسته خودرو داشته باشد. رینگ های پیستون در موتور می بایست حیاتی خاصیت ارتجاعی باشند و تنش های دمایی را تاب بیاورند. وقتی ادغام می سوزد فشار زیادی تولید می شود و همین فشار پیستون را در سیلندر تحت می راند. همینطور میزان مرغوب بودن بوش سیلندر بر روی واشر زدن اتومبیل مهم است. ولی باتوجه بهتغییرات اعمالشده در TU5 پلاس یا این که همان TU5P ضعف همین بخش تا حدودی برطرف شده است. یک عدد از ضعفهای بارز پیشرانه TU5 سوختن واشر کویل در نصیب پیستون کله قندی tu5 بالایی موتور است. از طرفی بهواسطه کالیبره شدن دوباره موتور و پروگرامینگ ECU مصرف سوخت هم در این ماشین کمتر اندکی داشته است. چون بههر مقدار که اکتان سوخت بالا برود، خودسوزی سوخت کمتر و درنهایت استهلاک موتور کمتر میشود. چون پیوستگی چراغها که همین ایام ترند طراحی خودرو شده، نمایی شیک بهتارا بخشیده است. طراحی دریچههای سیستم تهویهمطبوع، دستور سهشاخه و چیدمان قطعات داشبورد خوشگل و چشمنواز است. درون تراشی بدین دسته میباشد که قطعه کار روی سه نظام بسته می شود و ابزار حرکت خطی دارد. همین قطعه در لحظه انفجار اهمیت فشار متعددی که به آن وارد می شود به ذیل حرکت می کند. زیرا در زمانه حرکت هیچگونه صدای اضافی در کابین سرنشینان را آزردهخاطر نمیکرد. مسافت محوری، طول، عرض و طول این ماشین بهترتیب 2652، 4519، 1748 و 1466 میلیمتری بوده که فضای مناسبی را برای سرنشینان در این سگمنت فراهم آورده است. ولی ماشین گزینه تست، فاقد دریچههای سیستم تهویهمطبوع به جهت سرنشینان عقب بود و تارا در زمانه تست رانندگی به وسیله خبرنگار روزنامه «دنیایخودرو» بهلحاظ عایقبندی صدا و حرارت امتیاز بالایی را به دست آوردن کرد. تارا بهعنوان سدان کامپکت تازه تیم صنعتی ایرانخودرو از استایل بهروزتری نسبت بهسایر محصولات این شرکت برخوردار است. یک نمایشگر هفتاینچی لمسی نیز روی کنسول میانی تارا کارگزاشتن شده است. کلاستر (مجموعه پشت آمپر) اهمیت تلفیقی از آنالوگ و صفحهنمایش دیجیتالی ملازم هست و غربیلکفرمان تارا نیز خوشفرم و مشابه اتومبیل های بهروز بوده و دکمههای کروزکنترل، لیمیتد و در دست گرفتن سیستم صوتی روی آن تعبیه شده است. درصورتیکه از تالیف همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید دیتاها بیشتری در آیتم قیمت پیستون هورنت تیوفایو لطفا از کاغذ ما بخواهید.

ایندکسر