[ad_1]

رئیس جمهور جو بایدن یک شروع غیرمنتظره در معاملات با ایالات سرخ برای گسترش Medicaid دارد و این احتمال را ایجاد می کند که دولت جدید می تواند مراقبت های بهداشتی میلیون ها آمریکایی بیمه نشده را گسترش دهد و به هدفی برسد که دموکرات ها را برای یک دهه منحرف کرده است.

این فرصت زمانی بوجود می آید که همه گیری covid-19 بودجه های دولت را بریزد و شبکه های امنیتی را تحت فشار قرار دهد. این می تواند به شما کمک کند تا از بن بست Medicaid در برخی از 12 ایالتی که بودجه فدرال ارائه شده توسط قانون مراقبت مقرون به صرفه را رد کرده اند ، کمک کند.

هر دستیابی به موفقیت مستلزم یک عمل متعادل کننده سیاسی ظریف است. مصالحه های جدید با Medicaid ممکن است برخی از کشورها را با برنامه های ایمنی روبرو کند که اگرچه به افراد بیشتری می رسد اما آنچنان که دموکرات ها می خواهند ارائه نمی دهند. همه معاملات توسعه همچنین باید به مقامات دولت جمهوری خواه اجازه دهد تا به رای دهندگان خود بگویند که آنها فقط لایحه بهداشت 2010 را که اغلب اوباماکر نامیده می شود ، تصویب نمی کنند.

مت سالو ، مدیر اجرایی انجمن ملی غیر طرفدار مدیران مدیکید ، گفت: “وادار کردن سایر ایالات به پذیرش گسترش Medicaid یک شبه اتفاق نخواهد افتاد.” “اما فرصت های قابل توجهی برای دولت بایدن وجود دارد که بسیاری از آنها را در وسط ملاقات کند.”

کلید اصلی این معاملات احتمالی احتمالاً امضای فدرال نسخه های محافظه کارانه گسترش Medicaid است ، مانند محدودیت هایی که برای این برنامه واجد شرایط است یا بودجه بیشتری از سوی فدرال که دموکرات های کنگره در آخرین لایحه امداد ارائه کرده اند.

اما هر معامله ای کشور را به تحقق وعده قانون 2010 ، ستون برنامه بایدن نزدیک می کند و شروع به معکوس کردن تلاش های دولت ترامپ برای تضعیف برنامه های عمومی می کند که صفوف بیمه ها را متورم می کند.

سیندی مان ، که Medicaid را در دولت اوباما رهبری می کرد و اکنون رایزنی گسترده ای با ایالت های مانات ، فلپس و فیلیپس دارد ، گفت: “یک دولت جدید با تمرکز بر پوشش می تواند نحوه اداره این ایالت ها را تغییر دهد.”

Medicaid ، برنامه بیمه درمانی نیم قرن برای فقرا و معلولان و برنامه بیمه درمانی مربوط به کودکان بیش از 70 میلیون آمریکایی را شامل می شود ، از جمله تقریبا نیمی از کودکان این کشور.

از زمان تصویب لایحه بهداشتی که صدها میلیارد دلار در اختیار ایالت ها قرار می گیرد تا حق خود را برای بزرگسالان کم درآمد در سن کار تأمین کنند ، ثبت نام افزایش یافته است.

با این حال ، گسترش شبکه ایمنی دولت مدت هاست که برای اکثر جمهوری خواهان مورد بی مهری قرار گرفته است ، بسیاری از آنها نگرانند که برنامه های فدرال هزینه های بیشتری را به ایالات متحده تحمیل کنند.

و در حالی که مبارزات یک دهه ای GOP برای “لغو و جایگزینی” تا حد زیادی فروپاشیده است ، خصومت با قانون بهداشت در میان رای دهندگان جمهوری خواه همچنان زیاد است.

بیل مک اینترف ، جامعه شناس جمهوری خواه ، شریک استراتژی های افکار عمومی ، گفت: این مسئله پذیرفتن هر بخشی از آن را برای سیاستمداران خطرناک می کند. وی گفت: “بسیاری از قانونگذاران جمهوری خواه در چراغ قرمز اصلی نشسته اند و از روی شانه های خود به چالش اصلی نگاه می كنند.”

در عوض ، بسیاری از محافظه کاران خواهان اعطای کمک مالی Medicaid فدرال هستند که میزان پول فدرال را به ایالت ها محدود می کند در ازای آزادی بیشتر به ایالت ها برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی را پوشش می دهند و برنامه های آنها چه مزایایی دارد.

بسیاری از دموکرات ها و مدافعان می ترسند کمک های بلاعوض دسترسی به خدمات مراقبت را محدود کند. اما درست قبل از اینکه او سمت خود را ترک کند ، دولت ترامپ به تنسی اجازه داد تا چنین رویکردی را آزمایش کند.

تام بانینگ ، رئیس دیرینه آکادمی پزشکان خانواده تگزاس ، که تلاش کرد رهبران جمهوریخواه ایالتی را متقاعد کند تا مخالفت خود را برای گسترش Medicaid متوقف کنند ، گفت: “این یک مکان ناامیدکننده است.” “علی رغم نگرانی ها و توجه همه به بهداشت و اختلافات ، تقریباً هیچ تحرکی در این مورد مشاهده نمی کنیم.”

بر اساس برآوردهای KFF ، حدود 1.5 میلیون تگزاس کم درآمد از Medicaid اخراج شده اند زیرا دولت با این گسترش مخالفت کرد. (KHN یک برنامه تحریریه مستقل از KFF است.)

800،000 نفر دیگر در فلوریدا مسدود شده اند ، که همچنین مانع بزرگ شدن است.

دو میلیون نفر دیگر در 10 بازداشت باقیمانده دستگیر شدند: آلاباما ، جورجیا ، کانزاس ، می سی سی پی ، کارولینای شمالی ، کارولینای جنوبی ، داکوتای جنوبی ، تنسی ، ویسکانسین و وایومینگ.

طرفداران گسترش Medicaid ، که به طور گسترده ای در میان رای دهندگان محبوب است ، معتقدند که ممکن است بتوانند به تعداد معدودی از کشورها که اجازه ابتکار رای گیری را می دهند ، از جمله می سی سی پی و داکوتای جنوبی ، نفوذ کنند.

از سال 2018 ، رای دهندگان در آیداهو ، نبراسکا ، یوتا ، اوکلاهما و میسوری با دور زدن رهبران سیاسی جمهوری خواه از ابتکارات گسترش حق شرکت در Medicaid حمایت کرده اند.

کلی هال ، مدیر سیاسی پروژه عدالت غیرانتفاعی. یک گروه حامی گفت: “کاری که ما در سراسر کشور انجام داده ایم نشان می دهد که هر کجا زندگی می کنند – ایالت قرمز یا ایالت آبی – پشتیبانی گسترده ای برای گسترش دسترسی به خدمات بهداشتی وجود دارد.” که به سازماندهی اقدامات پزشکی کمک کرد.

اما بیشتر ایالت ها ، از جمله تگزاس ، به شهروندان اجازه نمی دهند بدون تصویب قانون ابتکار عمل را به رای دهندگان ارائه دهند.

و اگرچه فلوریدا روند ابتکاری دارد ، اما اجرای یک مبارزات انتخاباتی یک چالش است زیرا تبلیغات سیاسی گران است. برخلاف بسیاری از ایالت ها ، انجمن پیشرو بیمارستان فلوریدا از بزرگ شدن حمایت نمی کند.

راه دیگر برای گسترش: سازش هایی که می تواند رهبران مشکوک جمهوری خواه را جلب کند و هنوز چراغ سبز دولت بایدن را بدست آورد.

دولت اوباما گسترش محافظه کارانه Medicaid را در آرکانزاس تصویب کرد ، که شرکت کنندگان در بازار بیمه تجاری و ایندیانا را هدف قرار داد و مشترکان را مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر برای مراقبت های بهداشتی خود کرد.

به گفته مقامات بهداشتی ، وکلا و سایر افراد درگیر در تلاش در سراسر کشور ، این پول مرکز اصلی گفتگوهای مداوم در چندین کشور است.

قانون بهداشت ابتدا به طور کامل بودجه توسعه Medicaid را با پول فدرال تأمین کرد ، اما پس از سه سال اول ، ایالت ها مجبور به پرداخت بخشی از بخش شدند. اکنون دولت ها باید 10٪ از هزینه های بزرگ سازی را ارائه دهند.

دیوید بکر ، اقتصاددان بهداشت در دانشگاه آلاباما-بیرمنگام که از تلاش ها برای گسترش Medicaid در آن کشور حمایت می کند ، گفت: حتی این سهم کوچک برای ایالات متحده یک چالش است ، بسیاری از آنها از رکود اقتصادی ناشی از همه گیری متزلزل شده اند.

بکر گفت: “س isال این است که این پول را از کجا می توانیم بدست آوریم؟”

سایر تلاش ها برای یافتن راه هایی برای جبران هزینه های دولت در کانزاس و کارولینای شمالی در حال انجام است که فرمانداران دموکراتی دارند که برنامه های توسعه آنها توسط قانونگذاران جمهوری خواه مسدود شده است. فرماندار کانزاس ، لورا کلی ، در این ماه پیشنهاد کرد که از پول فروش و مالیات ماری جوانای پزشکی استفاده شود.

برخی از دموکرات ها در کنگره برای اطمینان از بودجه کامل فدرال برای ایالات که اکنون Medicaid را گسترش می دهند ، برای بررسی مراقبت های بهداشتی تلاش می کنند. به طور جداگانه ، در لایحه محرکی که هفته گذشته رونمایی شد ، دموکرات ها در مجلس پارلمان پیشنهادی را برای کمک های کلی Medicaid برای کشورهای در حال رشد پیشنهاد کردند.

دیگر جمهوری خواهان با باز کردن برنامه برای افرادی که 100 درصد از خط فقر فدرال را تشکیل می دهند ، یا حدود 12900 دلار ، به جای 138 درصد یا 17800 دلار ، طبق قانون ، علاقه مند به گسترش نسبی Medicaid هستند.

دولت اوباما این روش را رد کرده است ، اما این ایده در چندین کشور از جمله گرجستان مورد استقبال قرار گرفته است.

مشخص نیست که دولت جدید چه نوع داد و ستدی را می تواند در نظر بگیرد ، زیرا بایدن هنوز شخصی را برای نظارت بر برنامه Medicaid تعیین نکرده است.

برخی از دموکرات ها می گویند وقت آن است که دست از جستجوی یک راه میانه با جمهوری خواهان در Medicaid بردارند.

آنها می گویند که یک استراتژی بهتر ، یک طرح بیمه جدید دولت یا یک گزینه عمومی برای افراد در کشورهای غیر گسترش دهنده است ، استراتژی که بایدن در این کمپین از آن پشتیبانی می کند.

کریس جنینگز ، استراتژیست بهداشت دموکرات که در کاخ سفید زیر نظر رئیس جمهور بیل کلینتون و باراک اوباما کار می کرد و در تیم انتقالی بایدن فعالیت می کرد ، گفت: “دموکرات ها دیگر نمی توانند از میلیون ها آمریکایی در فقر بدون بیمه حمایت کنند.”

“به همین دلیل گزینه عمومی بایدن ، یا سایر روش های جدید برای ارائه مراقبت های مقرون به صرفه و مقرون به صرفه ، باید بخشی از زندگی روزمره افرادی شود که در ایالاتی مانند فلوریدا و تگزاس زندگی می کنند.”

موضوعات مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته تاریخچه



[ad_2]

منبع: jonob-khabar.ir