[ad_1]

در پاسخ به بیماری همه گیر covid-19 ، کنگره در حال سرمایه گذاری ده ها میلیارد دلار در خدمات بهداشتی ایالتی و محلی ، پرداخت هزینه ماسک ، پیگیری تماس ها و برنامه های آموزشی برای ترغیب مردم به واکسیناسیون است.

کارمندان شما که سالها بودجه گرسنه ای را اداره می کنند از داشتن این پول اضافی خوشحال هستند. با این حال ، آنها نگران این هستند که این کمک به زودی با کاهش همه گیر شدن ، با ادامه یک چرخه فراز و نشیب در بودجه ، که برای چندین دهه سیستم بهداشت عمومی ایالات متحده را آزار می دهد ، از بین برود.

آنها هشدار می دهند که اگر بودجه ها مجدداً کاهش یابد ، کشور می تواند به آمادگی قبلی برای مواجهه با بحران بهداشتی ، به جایی که در گذشته بود برگردد.

دکتر ماوس رابرتز ، کلمبوس ، کمیسر بهداشت اوهایو ، گفت: “ما به بودجه ای نیاز داریم که بتوانیم سال به سال روی آن حساب کنیم.”

هنگامی که رابرتز در سال 2006 در کلمبوس راه اندازی شد ، کمک هزینه آمادگی اضطراری برای پرداخت بیش از 20 کارمند کافی بود. هنگامی که بیماری همه گیر ویروس کرونا رخ داد ، به حدود 10 رسید. با ورود کمک های مالی سال گذشته ، این بخش توانست تیم های بیشتری را برای پاسخگویی رام کند. اما در حالی که بودجه به شهر کمک کرده است تا با بحران فوری کنار بیاید ، رابرتز تعجب می کند که آیا تاریخ دوباره تکرار می شود؟

پس از پایان همه گیری ، مقامات بهداشت عمومی می ترسند که مجبور شوند برای تأمین خدمات اولیه به جوامع خود دوباره از منابع مختلف پول جمع کنند ، همانطور که پس از 11 سپتامبر ، SARS و ابولا اتفاق افتاد.

وقتی ویروس Zika توسط پشه ها در سال 2016 از آمریکای جنوبی عبور کرد و باعث نقص شدید هنگام تولد در نوزادان شد ، نمایندگان کنگره نتوانستند بفهمند که چگونه و چقدر باید در ایالات متحده هزینه کرد

برای پیشگیری ، مانند آموزش و ریشه کن کردن پشه ها ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) پول در نظر گرفته شده برای ابولا و بودجه را از ادارات بهداشتی ایالتی و محلی اخذ کرده اند. کنگره در نهایت 1.1 میلیارد دلار به زیکا اختصاص داد. اما در آن زمان ، فصل پشه در بیشتر کشور گذشته بود.

“اتفاقی می افتد ، ما هزینه های زیادی را صرف می کنیم و پس از یک یا دو سال به بودجه محدود خود برمی گردیم و نمی توانیم حداقل کارهایی را که باید روز به روز انجام دهیم انجام دهیم ، چه رسد به اینکه برای شرایط اضطراری بعدی آماده شویم.” کریسی جولیانو ، مدیر اجرایی ائتلاف بهداشت شهرهای بزرگ ، که نمایندگان رهبران بیش از دوازده سرویس بهداشتی است ، گفت.

بودجه آمادگی برای اورژانس بهداشت عمومی ، که توانایی های اضطراری بخش های بهداشتی ایالتی و محلی را پرداخت می کند ، طبق مالیات Trust for America Health ، بین سال های مالی 2003 و 2021 ، با در نظر گرفتن تورم ، به نصف کاهش یافت. ، تحقیقات و پشتیبانی سازمان بهداشت عمومی.

حتی صندوق فدرال بهداشت عمومی و پیشگیری که توسط قانون مراقبت مقرون به صرفه (ACA) ایجاد شده و سالانه 2 میلیارد دلار برای بهداشت عمومی تأمین می شود ، در دهه گذشته به دلیل پول مورد حمله قرار گرفته است. اگر این پول تحت تأثیر قرار نگرفته بود ، در نهایت بخش ها 12.4 میلیارد دلار اضافی جمع آوری می کردند.

چندین قانونگذار ، به رهبری سناتور ملی پتی موری (دی-واشنگتن) ، در صدد پایان دادن به این حلقه شرور با قانونی هستند که در نهایت 4.5 میلیارد دلار در سال از بودجه پایه بهداشت عمومی تأمین می شود. بخشهای بهداشت وظایف اساسی دولت مانند مدیریت ایمنی آب ، صدور گواهی مرگ ، ردیابی بیماریهای مقاربتی و آماده شدن برای شیوع بیماریهای عفونی را انجام می دهند.

تحقیقات انجام شده توسط KHN و آسوشیتدپرس (ژوئیه) در ماه ژوئیه نشان داد ، هزینه های این بخشهای ایالتی از سال 2010 تا 2019 16 درصد کاهش یافته و هزینه های بخشهای محلی بهداشت نیز 18 درصد کاهش یافته است.

حداقل 38000 شغل بهداشت عمومی در سطح ایالتی و محلی بین رکود اقتصادی 2008 و 2019 از دست رفته است. امروزه بسیاری از کارمندان بهداشت عمومی به صورت پاره وقت یا پاره وقت استخدام می شوند. حقوق برخی از افراد چنان ضعیف است که شرایط دریافت کمک های دولتی را دارند. این عوامل توانایی ادارات در حفظ افراد باتجربه را کاهش می دهد.

برای بدتر کردن اوضاع ، همه گیری باعث تخلیه مقامات بهداشت عمومی به دلیل آزار و اذیت ، فشار سیاسی و خستگی شده است. تجزیه و تحلیل یک ساله توسط AP و KHN نشان داد که حداقل 248 رئیس دولت و دپارتمان های بهداشت محلی بین 1 آوریل 2020 و 31 مارس 2021 استعفا ، بازنشسته یا اخراج شده اند. تقریباً از هر شش آمریکایی یک نفر محلی خود را از دست می دهد رئیس بهداشت عمومی در طی همه گیری.

کارشناسان می گویند این بزرگترین مهاجرت رهبران بهداشت عمومی در تاریخ ایالات متحده است.

برایان کاستروچی ، مدیر اجرایی بنیاد بومونت ، که طرفدار بهداشت عمومی است ، هجوم عظیم پول از کنگره در پاسخ به این بحران را “باند موقت” خواند زیرا این بنیان های شکسته بهداشت عمومی را بازسازی نمی کند.

کاستروچی گفت: “من نگران هستم که سرانجام یک دسته از ردیاب های تماس برای استخدام آنها بعد از مدت کوتاهی استخدام کنیم.” “ما بدون اینکه حتی در مورد زیرساخت های واقعی صحبت کنیم ، از یک فاجعه به فاجعه دیگر ادامه می دهیم.”

کاستروچی و دیگران می گویند که آنها برای متخصصان بسیار ماهر مانند اپیدمیولوژیست ها (مبتنی بر داده های کارآگاهی) و به روزرسانی فن آوری که می تواند به شیوع بیماری ها و ارائه اطلاعات به مردم کمک کند ، به پول قابل اعتماد نیاز دارند.

در اوهایو ، سیستم رایانه ای که برای گزارش موارد وضعیت استفاده می شد ، قبل از اختراع آیفون بود. مقامات دولتی سالهاست که می گویند می خواهند آن را بهبود بخشند ، اما پول و اراده سیاسی وجود نداشت. بسیاری از ادارات در کشور برای گزارش موارد به COVID مجبور بودند به دستگاههای نمابر اعتماد کنند.

در طی همه گیری ، حسابرس ایالتی اوهایو دریافت که تقریباً 96 درصد از بخشهای بهداشت محلی مورد بررسی ، با سیستم گزارش بیماری این ایالت مشكل دارند. رابرتز گفت كه كارگراني كه با بيماران مصاحبه مي كنند بايد صفحات مختلفي از سوالات را مرور كنند ، كه مرور 500 مورد در روز يك كار خسته كننده است.

این سیستم چنان منسوخ شده بود که برخی از اطلاعات فقط در قسمت نظرات وارد می شدند که بعداً یافت نشد و کارمندان برای استخراج داده ها از سیستم برای آگاهی دادن به مردم تلاش می کردند ، از جمله اینکه چند نفر با آزمون مثبت در March of the Black Lives Matter ، که تابستان گذشته س keyال اساسی در درک این بود که آیا اعتراضات به شیوع ویروس کمک می کند یا خیر.

اوهایو در حال کار بر روی سیستم جدیدی است ، اما رابرتز نگران است که بدون بودجه قابل اعتماد ، ایالت نیز قادر به به روزرسانی آن نباشد.

رابرتز گفت: “شما مجبورید این مورد را به روز کنید.” “و شما برای حمایت از او به دلار نیاز خواهید داشت.”

در واشنگتن ، پتی هیز ، مدیر بهداشت عمومی سیاتل و کینگ کانتی گفت که دائماً از او س askedال می شود که چرا مکان مرکزی برای ثبت نام در یک جلسه واکسیناسیون وجود ندارد. پاسخ به پول برمی گردد: سالها کمبود بودجه در بخش های ایالتی با سیستم های رایانه ای منسوخ مانده که در هنگام حمله کوید این وظیفه را برآورده نمی کردند.

هیز زمانی را به یاد می آورد که بخش وی تمرینات واکسیناسیون گسترده را انجام می داد ، اما با پایان یافتن پول پس از کمرنگ شدن شبح 11 سپتامبر ، این سیستم از بین رفت.

حدود شش سال پیش ، یک تجزیه و تحلیل نشان داد که بخش وی حدود 25 میلیون دلار از پول مورد نیاز سالانه برای فعالیت های اساسی بهداشت عمومی ندارد. هیز گفت سال گذشته نشان داد که این تعداد دست کم گرفته شده است. به عنوان مثال ، تغییرات آب و هوایی نگرانی های بیشتری را در مورد بهداشت عمومی ایجاد می کند ، مانند تأثیر بر ساکنان هنگام دود آتش سوزی جنگل ها در ماه سپتامبر قسمت اعظم شمال غربی اقیانوس آرام.

ممکن است مقامات بهداشت عمومی در بعضی از مناطق به سختی بتوانند از بودجه با ثبات تر حمایت کنند ، زیرا بسیاری از مردم این س questionال را مطرح کرده اند و غالباً نقاب خصمانه ای برای پوشاندن اختیارات و محدودیت های تجاری اعمال شده در طی همه گیر شدن بیماری پیدا کرده اند.

در میسوری ، برخی از کمیسرهای ایالت ، که از محدودیت های بهداشت عمومی ناامید شده بودند ، پول ادارات را پس گرفتند.

در منطقه ناکس ، تنسی ، شهردار گلن جیکوبز ویدئویی را منتشر کرد که در پاییز منتشر شد و عکس مقامات بهداشتی را پس از مراجعه به “نیروهای شوم” نشان می داد. بعداً ، یک اسپری روی ساختمان آپارتمان کلمه “مرگ” را نوشت. در ماه مارس ، اختیارات شورای بهداشت از او سلب شد و به او نقش مشورتی داده شد. سخنگوی دفتر شهردار از اظهار نظر در مورد این فیلم خودداری کرد.

دکتر مارتا بوکانان ، رئیس گروه بهداشت گفت: “این وضعیت سلامت عمومی و آنچه را که می توانیم و نمی توانیم در سراسر کشور انجام دهیم تغییر خواهد داد.” “من می دانم که او اینجا آن را تغییر خواهد داد.”

تحقیقات KHN و AP در ماه دسامبر نشان داد که حداقل 24 کشور در حال تهیه پیش نویس قانونی برای محدود کردن یا حذف اختیارات بهداشت عمومی هستند.

در حال حاضر در سیاتل ، شرکت های محلی با کمک مالی و کارکنان به سایت های واکسیناسیون کمک کرده اند. مایکروسافت یکی از این سایتها را میزبانی می کند ، در حالی که استارباکس تجربه خدمات مشتری را برای کمک به آنها در طراحی آنها ارائه می دهد. هیز سپاسگزار است ، اما تعجب می کند که چرا در طول همه گیری همه گیر ، عملکرد مهم دولت منابع کافی ندارد.

اگر بهداشت عمومی بودجه قابل اطمینان دریافت کند ، کارکنان آن می توانند با کارایی بیشتری با داده ها کار کنند و خود را برای تهدیدهای ظهور در کشوری که اولین مورد کشور تأیید شده آماده کنند.

وی گفت: “آنها به این واکنش به همه گیری در این کشور نگاه خواهند کرد به عنوان یک نمونه عالی از عدم موفقیت این کشور در اولویت قرار دادن سلامت شهروندان ، زیرا هیچ تعهدی نسبت به بهداشت عمومی وجود نداشته است.” “این بخشی از داستان خواهد بود.”

خبرنگار ارشد KHN آنا ماریا باری-ژستر و خبرنگار مونتانا کاترین هاوتون در این گزارش همکاری داشتند.

[ad_2]

منبع: jonob-khabar.ir