کایزر پرماننته ، یکی از بازیکنان اصلی واکسیناسیون در کالیفرنیا ، در واکسیناسیون اعضای خودش مشکل داشت


همانطور که غول مراقبت شده Kaiser Permanente نقش مهمی در استراتژی جدید واکسیناسیون covid-19 در کالیفرنیا بازی می کند ، وی در مورد نحوه اجرای برنامه واکسیناسیون خود طی دو ماه گذشته بازخورد متفاوتی از اعضای سراسر کشور دریافت کرده است.

گفتگوها با 10 دستگاه ضبط قیصر در پنج ایالت – کلرادو ، واشنگتن ، ویرجینیا ، مریلند و کالیفرنیا – یک نارضایتی عمومی را نشان داد: مشکلات در ملاقات. بسیاری نیز دریافت اطلاعات پراکنده و گاه گیج کننده از شرکت را توصیف می کنند ، گرچه برخی می گویند اخیراً قیصر عملکرد بهتری داشته است.

همه کسانی که با کالیفرنیا سلامتی صحبت کردند بیش از 65 سال سن داشتند. بسیاری از آنها از اعضای قدیمی قیصر بودند و علاوه بر انتشار واکسن ، اکثراً نظرات مثبتی در مورد سیستم بهداشتی داشتند. عده ای سرانجام برای عکسهای خود به جای دیگری رفتند. دیگران گفتند که منتظر قیصر خواهند ماند زیرا آنها از خدمات آگاهی داشتند و در آنجا راحت تر از رفتن به سایت دیگری بودند. (KHN یک برنامه KFF مستقل از نظر ویراستاری است و به Kaiser Permanente وابسته نیست.)

مدیر عامل شرکت کایزر ، گرگ آدامز ، ناامیدی بیماران این شرکت در کالیفرنیا را در نامه ای در تاریخ 30 ژانویه تأیید کرد و توضیح داد که سیستم بهداشتی تنها بخش کوچکی از واکسن های لازم را دریافت کرده است.

اعضا قیصر را به دلیل کمبود واکسن سرزنش نکردند ، و خاطرنشان کردند که عرضه ناکافی لعنت تأمین کنندگان در سراسر کشور است. آنها گفتند که قیصر توانست واکسنهایی را که دریافت کرده با سرعت بیشتری تجویز کند و باید کمبود را با وضوح بیشتری گزارش کند.

نینو مایدا ، 14 ساله ساکن قیصر که یکی از اعضای کایزر بوده است ، گفت که نمی تواند بفهمد چرا در تعیین وقت موفق نشده است. مایدا 74 ساله گفت: “این ناامیدی حدود یک ماه طول کشید ، تا اینکه نشانه روشنی از قیصر دریافت کردم که هر گونه انتظار به دلیل کمبود واکسن است.” “من فکر کردم که آنها به جای برقراری ارتباط فقط بسیار بی اثر هستند.”

سخنگوی قیصر از استراتژی ارتباطی این شرکت دفاع کرد و گفت: یک صفحه در وب سایت آن (kp.org/covidvaccine) پاسخ های مفصلی در مورد واجد شرایط بودن و قرارهای واکسن را ارائه می دهد و پیوندی که به طور برجسته در صفحه اصلی قیصر نشان داده می شود مردم را به آنجا راهنمایی می کند. وی گفت: این سازمان به طور منظم برای اعضا ایمیل می فرستد و اطلاعاتی در مورد صلاحیت آنها و دستورالعمل های نحوه تعیین وقت ملاقات ، و اپراتورهای مرکز تماس می توانند به سوالات اعضا پاسخ دهند.

واضح است که Kaiser Permanente تنها سازمانی نیست که با موانع واکسیناسیون روبرو است. سخنگوی شرکت امی توماس تان روز چهارشنبه گفت ، به عنوان مثال ، Sutter Health ، سیستم اصلی سلامت در شمال کالیفرنیا ، ممکن است مجبور شود 95،000 قرار ملاقات واکسیناسیون را لغو کند ، زیرا واکسن کافی در دست نیست.

اما قیصر ، که هم بیمه است و هم ارائه دهنده خدمات بهداشتی ، به دلیل اندازه آن و به دلیل انتخاب نقش مهمی در تلاش های ایالت برای تسریع در واکسیناسیون های پوستی ، کنترل ویژه ای را اعمال کرده است.

این شرکت که 12.4 میلیون نفر در ایالات متحده را شامل می شود ، از جمله 9.3 میلیون کالیفرنیایی را شامل می شود ، همچنین به دلیل نقض ایمنی در محل کار در ابتدای همه گیری ، تقریباً 500 میلیون دلار جریمه شد.

در یادداشت تفاهم با ایالت که هفته گذشته منتشر شد ، پیش بینی می شود که قیصر بخشی از شبکه ارائه دهندگان واکسیناسیون خواهد بود که توسط Blue Shield کالیفرنیا جمع آوری و کنترل می شود ، که در اول فوریه قراردادی را برای اداره طرح تلقیح این ایالت امضا کرد. در این تفاهم نامه آمده است که قیصر همچنین به عنوان مشاور بلو سپر برای کمک به دولت در دستیابی به هدف خود از گسترش دسترسی به واکسن برای آسیب پذیرترین جوامع خدمت خواهد کرد.

طبق این توافقنامه ، قیصر بودجه دولتی دریافت نخواهد کرد. وی دو سایت واکسیناسیون گسترده را اداره خواهد کرد – یکی در مرکز موسون در سانفرانسیسکو ، دیگری در دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا در پومونا ، لس آنجلس – و “ممکن است ایجاد سایت های واکسیناسیون انبوه را در آینده” برای هدف قرار دادن مردم روستایی کالیفرنیا و این سطح پایین تر از نظر تاریخی انجام دهد. واکسیناسیون نکته مهم این است که کایزر اعضا و غیرعضوها را واکسینه می کند ، همانطور که قبلاً در مقیاس کوچکتر انجام شده است.

در این تفاهم نامه محدودیتهای تأمین کیزر تأیید شده است و می گوید دولت “اطمینان حاصل خواهد کرد که Blue Shield درک خواهد کرد که قیصر به مقدار کافی واکسن بستگی دارد.”

قیصر واکسیناسیون افراد بالای 65 سال – طبق دستورالعمل های دولت – را شروع نکرده تا زمانی که سایر ارائه دهندگان خدمات شروع کرده اند. و برخی از اعضای قدیمی قیصر از تأخیر ناامید شدند.

الیزابت ویلند ، 66 ساله ، از الک گروو ، کالیفرنیا ، گفت: “برای روابط عمومی خوب نیست که هفته به هفته چهار بزرگترین ارائه دهنده خدمات بهداشتی در شمال کالیفرنیا اخبار را نشان دهد و قیصر تنها کسی است که هنوز روی کارمندان و افراد بالای 75 سال کار می کند.” ، 30 سال عضو

ویلند گفت ، هنگامی که قیصر در 13 فوریه از طریق ایمیل به بیماران ، تشویق آنها برای “واکسیناسیون در خارج از قیصر پرماننت” ، در صورت امکان ، احساس کردند که “حوله را دور می اندازند”. “این برای خودش است.” نه آن چیزی که انتظار دارم ، اما به نظر می رسد این امر طبیعی جدید است. “

در تاریخ 20 فوریه ، آدامز با به روزرسانی اعضا از بهبود چشم انداز تأمین خبر داد زیرا “دولت توزیع هفتگی واکسن های کایزر Permanente را افزایش داده است تا با تعداد اعضایی که خدمت می کنیم مطابقت بیشتری داشته باشد.” مدیر عامل ، قیصر گفت: قادر به شروع جلسات برنامه ریزی برای افراد 65 ساله و بالاتر است.

سخنگوی گفت: قیصر همچنین واکسیناسیون افراد بالای 65 سال در واشنگتن ، ویرجینیا و جورجیا را انجام داده است.

شکایت اعضا فقط مربوط به کندی آزادی نبود. اعضا گفتند که کایزر بعضی اوقات اطلاعات کلیدی در مورد واکسیناسیون را در مکان های صعب العبور منتشر می کند و آنها اغلب چیزهایی را دهان به دهان می شنوند قبل از اینکه از شرکت بشنوند. برخی گفتند که هنگامی که توانستند برای واکسیناسیون ثبت نام کنند ، از طریق ایمیل به آنها قول داده شد که به روز شود ، اما هرگز به آنها نرسید. دیگران گفتند که پس از قرار گرفتن در لیست انتظار قیصر برای واکسیناسیون ، آنها ناگهان بدون هیچ توضیحی به داخل صف رانده شدند.

جانت وارورک ، پرستار بازنشسته قیصر که در حومه دنور زندگی می کند ، گفت هنگامی که در ژانویه در لیست انتظار قیصر بود ، شماره 20991 در صف بود. در 15 فوریه ، این میزان به 9،989 کاهش یافت ، سپس دو روز بعد به طور غیر قابل توضیح به 11258 برگشت ، که به گفته وی “بسیار دلسرد کننده” بود. از جمعه گذشته ، او شماره 10269 بود.

وارورک 66 ساله گفت: “من نمی فهمم كه چگونه اعداد در اطراف ، بالا و پایین فراخوانی می شوند.” با این حال ، او بیش از آنکه قیصر را سرزنش کند ، شرایط را مقصر می داند. وی گفت: “من می فهمم که آنها از کجا آمده اند.” “شما نمی توانید واکسن را از پشت خارج کنید. اما در عین حال ، بهتر است که فکر بهتری از زمان وقوع آن داشته باشیم. “

برخی از اعضا گفتند که عملکرد قیصر اخیراً بهبود یافته است

برای تام اسپرادلی ، یک شهروند 84 ساله ساکن Citrus Heights ، کالیفرنیا ، ناامیدی اولیه از Kaiser جای خود را به یک پایان خوش داد. وی گفت كه حدود یك ماه پیش برای ملاقات با قیصر تماس گرفت و قبل از تسلیم شدن ، دو ساعت در بازداشت بود. وی سپس شروع به بررسی روزانه صفحه واکسن های کایزر برای به روزرسانی کرد ، اما گفت که هیچ کدام برای چندین روز مراجعه نکردند.

سرانجام ، وی موفق شد حدود 20 دقیقه جلسه ای را برای خود و همسرش در تاسیسات قیصر در ساکرامنتو ترتیب دهد. وی گفت ، انتصاب الگوی کارآیی است. آنها اولین عکسهای خود را گرفتند و قرار بود در 12 مارس برای دومین پذیرایی برگزار شود.

اسپردلی گفت: “بعد از یک هفته اطلاعات بد درباره شلیک ، فکر می کنم آنها واقعاً گذشتند و من واقعاً تحت تأثیر کارهایی که انجام دادند تحت تأثیر قرار گرفتم.

این داستان توسط KHN تولید شده است ، که توسط سلامتی کالیفرنیا ، یک سرویس تحریریه مستقل از بنیاد بهداشت کالیفرنیا ، منتشر شده است.

موضوعات مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته تاریخچه




منبع: jonob-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>