Becera ، نامزد HHS با توانایی سیاسی اما بدون تجربه بهداشت


خاویر بتزرا ، منتخب رئیس جمهور منتخب جو بایدن به عنوان سرپرست وزارت بهداشت و خدمات اجتماعی (HHS) ، دبیر دوره همه گیری بدون تجربه در بهداشت عمومی خواهد بود. اینکه این مهم باشد یا خیر به اینکه چه کسی پاسخ خواهد داد بستگی دارد.

بتسرا پیش از آنکه دادستان کل کالیفرنیا شود ، کار خود را در مجلس نمایندگان ایالات متحده بنا کرد. برخی تعجب می کنند که آیا مهارت های سیاسی و حقوقی وی برای هدایت HHS در یک فاجعه سلامتی که روزانه هزاران آمریکایی را به کام مرگ می کشد کافی است؟

اگرچه او سالها سیاست درمانی و قانونگذاری را به منصب خواهد آورد ، اما هیچ یک از این موارد ناشی از تجربه خط مقدم مدیر اجرایی یا مدیر ، مدیریت برنامه های بهداشت عمومی ، مدیریت مراقبت از بیمار یا کنترل شیوع بیماری نیست.

با این حال ، فراتر از بحران COVID-19 فوری ، بسیاری از دموکرات ها Becerra را به عنوان یک متحد مهم در ترمیم خسارات ناشی از تلاش های دولت ترامپ برای تضعیف قانون مراقبت مقرون به صرفه (ACA) می دانند. Medicaid ، که بیش از 70 میلیون آمریکایی را پوشش می دهد. بهداشت باروری؛ و بیشتر.

به عنوان دادستان کل کالیفرنیا از سال 2017 ، Becerra با تشکیل 107 پرونده برای لغو اقدام فدرال علیه ACA ، پیشگیری از بارداری ، مهاجرت ، حقوق کارگران ، حقوق LGBT ، آموزش ، حمایت از مصرف کننده ، خشونت اسلحه دولت ترامپ را مانع شده است. و محیط زیست

دکتر جورج بنیامین ، مدیر اجرایی انجمن بهداشت عمومی آمریکا گفت: COVID بزرگترین مشکل روی میز است ، اما تنها مسئله نیست. “اگر به کارهای او نگاه کنید ، او وکیل سنتی شما نیست. کارهای وی در زمینه بهداشت و درمان قابل توجه است. و من فکر می کنم این مهم است. “

در روز سه شنبه ، 8 دسامبر ، بایدن رسما Becerra را به همراه سایر نامزدهای پست های ارشد بهداشت معرفی کرد ، بسیاری از آنها تجربه زیادی در بهداشت عمومی دارند.

در میان آنها دکتر روچل والنسکی ، متخصص بیماری های عفونی در دانشکده پزشکی هاروارد است که به عنوان مدیر بعدی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) در بیمارستان ماساچوست بوستون خدمت می کند.

به عنوان “پادشاه” COVID ، گزینه بایدن جفری زنتس ، مدیر سرمایه گذاری و مقام سابق دولت اوباما است که پاسخ همه گیر کاخ سفید را رهبری می کند. دکتر ویوک مورتی نامزد جراح عمومی ایالات متحده است ، سمتی که وی در سالهای اخیر برای اوباما بر عهده داشته است.

بایدن گفت که به دانشمندان باسابقه دولت فدرال اجازه می دهد تا پاسخ او را به بیماری همه گیر ، به ویژه کسانی که در CDC تحت نظارت HHS اداره می شوند ، رهبری کنند. رئیس جمهور دونالد ترامپ آژانس را برکنار کرد و به اعتبار آن به عنوان معتبرترین مرکز بهداشت عمومی لطمه زد.

واقعیت سیاسی بودن عمیق ترین تجربه بکرا ، برخی از ناظران را مشکوک می کند.

“من فکر می کنم که همیشه خطر ترک این ابر قضاوت علمی و پزشکی به عنوان بهترین راه برای انجام کارها وجود دارد. من امیدوارم که آنها خوب عمل کنند “، گفت: جفری موریس ، استاد آمار زیستی در دانشگاه پنسیلوانیا که روی COVID کار می کرد.

موریس افزود که او احساسات متفاوتی نسبت به انتخاب Becerra دارد. سبک رهبری چیست؟ آیا مدیریت خرد وجود خواهد داشت؟ این جنبه اصلی من است. “

گری ساوت ، مستقر در حزب دموکرات ، یک استراتژیست دموکرات ، انتصاب بتزر را “کنجکاو” خواند.

ساوت گفت: “بسیاری از مردم ابرو می اندازند ، حتی کسانی که خوشحال و افتخار می کنند که بایدن کالیفرنیایی دیگری را برای پیوستن به دولت خود انتخاب کرده است.” “اگر جمهوری خواهان بخواهند برخی از موارد فوق را برای رد آنها هدف قرار دهند ، ممکن است استدلال کنند که هیچ ارتباط منطقی بین دادستان کل و سمت دبیر بهداشت و خدمات اجتماعی وجود ندارد.”

با این حال Becera ، که به عنوان عضوی از کنگره با رهبری دموکراتیک مجلس کار کرده و عضو کمیته قدرتمند صندوق ها و داوری بود ، تجربه بیشتری در سیاست های بهداشتی و دانش بیشتری در مورد سیستم های ارائه خدمات مالی و مراقبت های بهداشتی دارد. از این کشور نسبت به اسلاف خود در HHS ، که بیش از 80،000 کارمند و بودجه 1.3 میلیارد دلار دارد.

به مدت سه سال ، بكرا وزارت دادگستري كاليفرنيا را با بودجه 1.1 ميليارد دلار و 4800 كارمند اداره كرد. وی به عنوان دادستان ارشد ، در سیاستگذاری بهداشت بسیار مشارکت داشته است. دفتر وی رفتارهای ضد رقابتی بیمارستان ها را دنبال کرده است. و از حامیان مالی برای مقابله با تولیدکنندگان دارو و طرح های تأخیر تأدیه است.

آنتونی رایت ، مدیر اجرایی Health Access California ، یک سازمان غیر انتفاعی ، گفت: “او به دنبال منافع بهداشتی زیادی است.”

وزارت دادگستری ایالات متحده و کمیسیون تجارت فدرال نهادهایی هستند که بر اجرای قانون ضد انحصار نظارت می کنند. اما بتسرا وی را به عنوان دادستان کل کالیفرنیا در اولویت قرار داد. در ماه مه 2018 ، او یک دادخواست ضد انحصاری علیه غول بهداشتی غیر دولتی Sutter Health تشکیل داد و سیستم را به اقدامات انحصاری متهم کرد که باعث افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی در کالیفرنیای شمالی شده است.

بکرا در یک کنفرانس خبری گفت: “این معامله بسیار خوبی است.” این دادخواست ، که سالها از دپارتمان و اسلاف آن و میلیونها صفحه اسناد طول کشید ، ادعا می کند که ساتر با پرخاشگری بیمارستانها و مطب پزشکان را در سراسر منطقه خریداری کرده و از این قدرت بازار به طور غیرقانونی برای سودآوری استفاده کرده است.

هزینه های مراقبت های بهداشتی در شمال کالیفرنیا ، جایی که ساتر با 24 بیمارستان خود سلطه دارد ، 20-30٪ بیشتر از کالیفرنیای جنوبی است ، حتی اگر با هزینه های بالاتر زندگی در کالیفرنیای شمالی سازگار باشد. ایالت ، طبق مطالعه سال 2018 مرکز نیکلاس پتریس در دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی ، ذکر شده در این پرونده.

در دسامبر 2019 ، ساتر با پرداخت 575 میلیون دلار برای حل و فصل این پرونده موافقت كرد و قول داد كه به یك سری اقدامات كه بتسرا می گفت مانع رقابت می شود ، پایان دهد.

بتسرا درسهای آموخته شده از پرونده ساتر را به لایحه ضد انحصاری در مجلس قانونگذاری کالیفرنیا تبدیل کرد. این قانون در نهایت شکست خورد ، اما به دادستان کل این اختیار را می دهد که ادغام ها یا ادغام های یک سیستم مراقبت های بهداشتی یا بیمارستان را که توسط صندوق های سرمایه گذاری مشترک یا صندوق های سرمایه گذاری انجام می شود ، بررسی کند.

گلن ملنیک ، اقتصاددان بهداشت در دانشگاه جنوب گفت: “پرونده ساتر یک مدل از سیاست های ملی است که می تواند رقابت را در سیستم مراقبت های بهداشتی بازگرداند و بلافاصله میلیاردها دلار برای مصرف کنندگان صرفه جویی کند.” از کالیفرنیا

ملنیک Becera را “یک متخصص واقعی در مورد برخی از مهمترین موضوعاتی که سیستم مراقبت های بهداشتی ما با آن روبرو است ، نه تنها در کالیفرنیا بلکه در سطح ملی” می داند.

در صورت تأیید سنا ، طرفداران Becerra می گویند او قدرت سیاسی را برای بیش از دو دهه در Capitol Hill وارد کار خواهد کرد ، که احتمالاً به سود دولت بایدن خواهد بود زیرا در حال مذاکره بر روی لوایح کمک برای مقابله با همه گیری است. و سایر قوانین بهداشت با کنگره ای که از نظر سیاسی تقسیم شده باشد.

هنری واکسمن ، عضو سابق حزب دموکرات کنگره در کالیفرنیا ، در زمان حضور خود در کمیته انرژی و تجارت مجلس نمایندگان با نزدیک به ده نفر از دبیران HHS کار کرد. وی گفت که نگران تلاش بکرا برای ایجاد بوروکراسی عظیم سلامت نیست. برای منشی HHS ، “شما به مهارت های سیاسی نیاز دارید تا ببینید در زمینه سیاسی تا چه حد می توانید با افراد دیگر پیش بروید.” به همین دلیل اکثر دبیران HHS ، جمهوری خواهان و دموکرات ها ، تبار سیاسی دارند.

وی گفت: “بكرا” سیاست ها را می فهمد و عمیقاً به آنها پایبند است. “من فکر می کنم او خوب کار خواهد کرد.”

مقامات بهداشت عمومی می گویند کار Betsera غول آسا است.

دکتر گری پیس ، یک مقام بهداشتی در Lake County ، کالیفرنیا ، گفت که Becera وظیفه بازسازی یک سیستم بهداشت عمومی شکست خورده را دارد.

“ما می خواهیم یک شریک فدرال راهنمایی خوبی به ما ارائه دهد. چیزی که ما نداشتیم ، گفت: پیس. “اولین چیزی که ما نیاز داریم این است که CDC با راهنمایی های معتبر و به موقع مبتنی بر شواهد ، یک بار دیگر در سلامت عمومی نقش اصلی را داشته باشد.”

Besera در ساکرامنتو از پدر و مادر مهاجر مکزیکی متولد شد ، اولین دبیر لاتین HHS خواهد بود. وی در سن 30 سالگی به عضویت کنگره انتخاب شد و از دو دهه گذشته درگیر قانون ملی بهداشت بوده است ، اگرچه بیشتر به دلیل مشارکت در امور مهاجرت و مالیات شهرت دارد.

در دهه 1990 ، او به یک کمیته داوری و بودجه قدرتمند پیوست که بر قوانین مالیاتی و بهداشتی نظارت دارد. این کمیته در تهیه پیش نویس قانون مراقبت های بهداشتی پایین نقش اصلی را ایفا کرد. قیمت ، در سال 2010

در حالی که HHS آژانس های بهداشتی مهم فدرال ، از جمله CDC ، مراکز خدمات Medicare و Medicaid ، سازمان غذا و دارو و موسسه ملی بهداشت را مدیریت می کند ، همچنین دارای مجموعه گسترده ای از خدمات اجتماعی ، از جمله مراقبت از کودکان و نظارت بر رفاه ، برنامه های خیریه ، Head Start ، برنامه های بزرگسالان و اسکان مجدد پناهندگان.

دن مندلسون ، یک مقام بهداشت سابق دولت کلینتون ، Becera را “یک انتخاب الهام بخش” خواند. “من فکر می کنم مهمترین نکته این است که این رهبر تیم است.”

راشل بلوت و سامانتا یانگ سردبیران کالیفرنیا در این داستان سهیم بوده اند.


منبع: jonob-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>