[ad_1]

گسترش Medicaid در ایندیانا – با توجه به مقررات “مسئولیت شخصی” که مشترکان را ملزم به پرداخت حق بیمه ماهانه و مدیریت حساب های پس انداز بهداشت و درمان می کند – ثابت نکرده است که در بهبود سلامت و دسترسی به مراقبت بهتر از سایر کشورهای توسعه یافته است ، یک فدرال یافت مطالعه.

این گزارش می گوید ، حتی در مقایسه با کشورهایی که Medicaid را گسترش نمی دهند ، ایندیانا فقط نتایج متفاوتی را در بهبود سلامت ساکنان کم درآمد نشان می دهد.

برنامه توسعه ایندیانا – معروف به برنامه بهداشتی ایندیانا – نه تنها به دلیل پیچیدگی آن ، بلکه به دلیل اصلی ترین معماران آن ، مایک پنس ، معاون رئیس جمهور سابق ، که از سال 2015 تلاش خود را به عنوان فرماندار آغاز کرد و بهترین ارائه دهنده خدمات بهداشتی وی است ، از نزدیک تحت نظارت قرار گرفته است. مشاور ، Siema Verma ، كه مراكز خدمات مدیكر و مدیكید رئیس جمهور دونالد ترامپ را اداره می كرد.

در اواخر اکتبر – یک ماه قبل از گزارش ارزیابی رسمی – دولت ترامپ 10 سال امتناع از گسترش Medicaid در ایندیانا را تمدید کرد. معمولاً خرابی هایی که مفاهیم جدیدی را در Medicaid آزمایش می کنند ، باید هر سه سال یکبار تجدید شوند.

یکی از محدودیت های مهم این مطالعه این بود که هیچ یک از داده های بهداشتی یا اداری Medicaid را که مستقیماً مربوط به افرادی است که در Healthy Indiana ثبت شده اند ارزیابی نکرده است ، بلکه اطلاعات مربوط به تمام بزرگسالان بدون کودک زیر 65 سال در این ایالت را بررسی کرده است. محققان سپس وضعیت سلامتی و نتایج بهداشتی بزرگسالان کم درآمد در ایندیانا را با گروه های مشابه در کشورهایی که Medicaid را گسترش داده اند و کشورهایی که گسترش نداده اند مقایسه کردند.

CMS پیش از انتشار پیش نویس گزارش توسط دو سازمان تحقیقاتی خصوصی که تقریباً یک سال انجام شده بود ، گفت: منبعی که نمی خواست نامش فاش شود زیرا مجاز به صحبت در این زمینه نبود.

گسترش ایندیانا تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه 570،000 بزرگسال کم درآمد را تحت پوشش قرار می دهد. در 38 کشوری که گسترش یافته اند ، Medicaid با درآمد زیر 138٪ از خط فقر فدرال ، یا 17،774 دلار برای هر فرد ، در دسترس همه است.

پنس و هواداران رویکرد “پوستی در بازی” را راهی بهتر برای گسترش دامنه و جلب جمهوری خواهان بی میلی که از نظر عقیدتی مخالف بزرگ شدن بودند ، می دانستند. پنس آن را به عنوان الگویی برای سایر کشورهای محافظه کار ارائه می دهد.

پنس در مارس 2016 به عنوان فرماندار گفت: “صدها هزار نفر از علاقه مندان در این برنامه منحصر به فرد ثبت نام کرده و مراقبت های بهداشتی خود را به دست می گیرند که این خود نشان از موفقیت مداوم این برنامه دارد.”

در این گزارش آمده است كه مقامات ایندیانا مدیكید تأیید تأمین اطلاعات به محققان را كه از بودجه فدرال تأمین می شود به تأخیر انداختند و آنها را بدون وقت كافی برای مطالعه مشاركت كنندگان در برنامه رها كرد.

این برآورد فدرال را به استفاده از نظرسنجی های سرشماری برای اندازه گیری تغییرات در سلامت بزرگسالان فقیر ایندیانا محدود کرد ، نه فقط کسانی که در برنامه سالم ایندیانا وجود دارد. بدون نظرسنجی از ذینفعان ، بودجه محققان فدرال فاقد اطلاعات دقیق در مورد اینکه آیا این برنامه برای بیماران کار می کند ، بود.

محققان گروه های متمرکز را با حدود 50 فرد سالم ایندیانا ثبت نام کردند و با ذینفعان اصلی مانند ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، نمایندگان برنامه بهداشتی پزشکی و مقامات بهداشتی دولت ملاقات کردند.

“شواهد کمی از تغییرات سیستمی در دسترسی و دسترسی به مراقبت های بهداشتی ، رفتارهای بهداشتی یا وضعیت بهداشتی در ایندیانا در سال های 18-2017 در مقایسه با کشورهای مشابهی است که Medicaid را گسترش ندادند ، کسانی که Medicaid را بدون تظاهرات گسترش داده اند ، یا آنهایی که با تظاهراتی متفاوت ، Medicaid را گسترش داد. “نتیجه گیری گزارشی از محققان سیستم های اجتماعی و علمی در سیلور اسپرینگ ، مریلند و م instسسه شهر غیرحزبی.

این مطالعه خاطر نشان می کند که ممکن است چندین سال پس از گسترش پوشش بهداشتی طول بکشد تا تأثیر آن بر سلامت کلی مردم نشان داده شود.

سوزان جو توماس ، مدیر اجرایی ایندیانا کودک و خانواده بستن ، یک گروه حامی ، اظهار داشت که اگر چه بزرگ شدن به افراد کمک می کند تحت پوشش قرار گیرند ، اما لزوما باعث بهبود سلامت یا دسترسی زبان آموزان نمی شود. وی گفت ، دلیل این امر این است که ثبت نام کنندگان Medicaid هنوز در ملاقات های پزشک خود با تاخیر روبرو می شوند و اغلب چندین بیماری مزمن پزشکی دارند که مراقبت های پیشگیرانه را پیچیده می کند.

وی درباره دسترسی به مسائل مراقبت گفت: “مردم بلیط سیرک دارند اما سیرک مجبور نیست به شهر بیاید.”

مقامات پزشکی ایندیانا از اظهار نظر در مورد گزارش ارزیابی فدرال خودداری کردند. این ایالت بررسی خود را در زمینه توسعه از گروه Lewin Group ، یکی از شرکتهای تابعه گروه UnitedHealth سفارش داد. این مطالعه تا سال 2022 تکمیل خواهد شد. گزارش موقت لوئیس ، منتشر شده در سال 2019 ، می گوید که هیچ داده ای برای تعیین اینکه آیا این استراتژی دسترسی مراقبان را به مراقبت بهبود داده است ، ندارد.

در سال 2015 ، پنس و ورما با اشاره به اینکه ایالت یک ارزیاب مستقل استخدام می کند ، سعی در جلوگیری از ارزیابی فدرال داشتند. آنها همچنین با انتخاب دولت فدرال برای انستیتوی اوربان بر سر اظهارنظرهای انتقادی درباره بخشهایی از استراتژی ایندیانا مخالفت کردند.

بر اساس اطلاعات سرشماری ، گسترش Medicaid در ایندیانا به کاهش تعداد افراد بیمه نشده در ایندیانا از حدود 15٪ در 2010 به 9٪ در 2019 کمک کرده است.

در بیانیه ای برای KHN ، ورما گفت که برنامه انتخاب شده توسط ایندیانا بهبودهایی را برای بزرگسالان کم درآمد نشان می دهد. وی گفت: “این گزارش آنچه مردم ایندیانا را در تمام مدت می دانند روشن است … طرح سالم ایندیانا یک برنامه دو جانبه است که بسیار محبوب ، موفق و زندگی هزاران نفر از هواداران را بهبود بخشیده است.” او پاسخ خاصی به این گزارش نداد.

پنس به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداد.

بر اساس این گزارش ، در مقایسه با کشورهایی که Medicaid را گسترش نداده اند ، ایندیانا در سلامت بزرگسالان کم درآمد که سالانه چکاپ کرده اند و پزشک خاص خود را داشته اند ، بهبود چشمگیری داشته است. اما در واکسیناسیون سالانه آنفلوآنزا یا تعداد افرادی که گفته اند به دلیل هزینه های پزشکی هیچ نیاز پزشکی برآورده نشده ای تفاوت قابل توجهی ندارند.

در این گزارش آمده است ، در مقایسه با سایر كشورهایی كه Medicaid را گسترش داده اند ، ایندیانا تفاوت قابل توجهی در اقدامات دسترسی به بهداشت یا وضعیت بهداشتی بررسی شده نشان نداد.

طرح Healthy Indiana همچنان یکی از پیچیده ترین برنامه های توسعه Medicaid است. افراد ثبت نام شده باید ماهیانه هزینه ای را در مقیاس کشویی به اصطلاح در حساب قدرت ، مشابه حساب پس انداز سلامت بپردازند ، اگرچه جمع آوری این هزینه ها در دوره بهداشت عمومی فوق العاده رد شد. این شرایط را به عنوان طرحی به نام HIP Plus واجد شرایط می کند که شامل مراقبت از دندان و بینایی است و هیچ گونه هزینه اضافی وجود ندارد مگر اینکه افراد در بخش اورژانس به دنبال مراقبت های غیر ضروری باشند. اقساط ماهانه با توجه به درآمد متفاوت است ، اگرچه حدود نیمی از افراد ثبت نام شده فقط 1 دلار در ماه پرداخت می کنند.

سپس HIP از پول موجود در قبض برق برای پرداخت هزینه خدمات تحت پوشش استفاده می کند. اگر افرادی که درآمدشان از 100٪ تا 138٪ از نرخ فقر است ، نتوانند ماهیانه کمک مالی خود را پرداخت کنند ، بیمه درمانی خود را از دست می دهند و نمی توانند برای مدت شش ماه دوباره درخواست پوشش کنند.

افراد زیر خط فقر که هزینه ای را پرداخت نمی کنند ، به HIP Basic باز می گردند ، که این شامل دندانپزشکی و بینایی نیست و نیاز به یک مکمل سنگین دارد ، که برای ویزیت پزشک تا 8 دلار و برای بستری شدن در بیمارستان 75 دلار است.

مشترکانی که به دنبال برخی خدمات مراقبت پیشگیرانه مانند چکاپ هستند ، ممکن است در حق بیمه های ماهانه آینده کاهش یابد.

پنس و دیگر طرفداران این استراتژی گفتند ثبت نام کنندگان به جای اینکه آن را به صورت رایگان دریافت کنند ، با پرداخت هزینه بیشتر برای پوشش خود ارزش بیشتری قائل می شوند. اما توماس گفت بسیاری از ثبت نام کنندگان هنوز در مورد نحوه کار کردن حساب های Power گیج هستند و او در صورتی که مبلغ فقط 1 دلار در ماه برای بسیاری از مشترکان باشد ، حق مطالبه حق بیمه را زیر سوال می برد.

جودیت سلیمان ، یکی از اعضای ارشد مرکز اولویت های بودجه و سیاست در سمت چپ میانه ، گفت: CMS نباید با توجه به سوالات زیادی که در مورد چگونگی عملکرد آن وجود دارد ، امتناع ایندیانا را برای یک دهه تمدید کند.

وی خاطرنشان کرد که در آخرین روزهای دولت ترامپ ، CMS همچنین به تگزاس و فلوریدا – دو کشور که Medicaid را گسترش نداده اند – به مدت 10 سال برنامه های Medicaid را تضمین کرده است که اطمینان می دهد که آنها میلیاردها وجوه فدرال را دریافت می کنند.

موضوعات مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته تاریخچه



[ad_2]

منبع: jonob-khabar.ir