آموزش فروش لباس در اینستاگرام 2022-10-13
صفر تا صد فروش در اینستاگرام آر اِم مُد آموزش کسب و کار مد و فشن
استوریها و ریلزها بهعنوان دو ویژگی محبوب اینستاگرام، فرصتهای بینظیری را برای تعامل با مخاطبان و افزایش فروش لباس در اینستاگرام فراهم میکنند. معرفی محصولات در وب سایت به مراتب ساده تر از اینستاگرام است. در این پلتفرم، بارگذاری اطلاعات مربوط به موجودی و ویژگی های محصولات می تواند چالش برانگیز باشد.
شاید فکر کنید این شیوه قضاوت سریع از نظر اخلاقی نادرست است و نباید افراد را به این سرعت قضاوت کرد. اما واقعیت این است که مغز ما به طور ناخودآگاه همیشه این کار را انجام میدهد. اگر با فردی خنثی جلسه داشته باشید و او از شما خوشش بیاید، میتوان با احتمال زیاد گفت که میتوانید محصولی به او بفروشید. آیا تا به حال از خرید چیزی منصرف شدهاید فقط به این دلیل که از فروشنده خوشتان نیامده؟!
باید برایش درباره محصول توضیح دهید و پیشنهادهای عجیب و غریب به او بدهید تا معامله انجام شود. فرقی نمیکند که چه چیزی را میخواهید بفروشید یا در چه سطحی از فروش فعالیت میکنید. اگر اصول مطرح شده در این درسها را بیاموزید و به کار ببندید، بیشک در کارتان موفقتر خواهید شد. متقاضی شغلی که در مصاحبه شرکت میکند، رزومهاش را به مصاحبهکننده میفروشد. کارمند یک شرکت نیز فعالیتهای خود را به مدیرش میفروشد و حتی یک فرد عاشق، ویژگیها و تواناییهای شخصیتیاش را به معشوق خود میفروشد تا از او مهر و محبت دریافت کند. “فروش تنها به معنای فروش یک محصول یا خدمات توسط یک کسبوکار نیست.
فروش همانند سایر کارها، یک مهارت است که اگر آن را به خوبی بیاموزید، میتوانید به طور موفقیتآمیز انجام دهید. در دنیای امروز که شرکتهای بزرگ و فروشگاههای زنجیرهای بازار را در دست دارند، یکی از مشاغلی که با کمی آموزش میتوان وارد آن شد و فرصتهای شغلی زیادی برای آن وجود دارد، فروشندگی است. با این حال، برخی اصول اساسی وجود دارند که در همه این حوزهها اهمیت دارند. اگر این اصول را به درستی یاد بگیریم، نه تنها میتوانیم فروشنده بهتری شویم و درآمد خود را افزایش دهیم، بلکه در زندگی و ارتباطات خود نیز موفقتر عمل خواهیم کرد. مهارتهای لازم برای کار در زمینه فروش به شکلهای مختلفی قابل یادگیری است. در این صفحه با بهروزرسانیهای هفتگی آموزشهای را در خصوص اینستاگرام منتشر میکنیم.
هر نوع شغلی در حوزه فروش نیاز به مهارتهای متفاوتی دارد. برای مثال، یک فروشنده در یک بوتیک لباس باید بر روی مهارتهای خاصی تمرکز کند، در حالی که یک کارشناس فروش در یک کارخانه تولید فولاد، مهارتهای دیگری را نیاز دارد. همچنین، مدیران فروش و طراحان سیستمهای فروش مناسب برای یک سازمان، مهارتهای دیگری را احتیاج دارند. در بخش «اطلاعات کسب و کار عمومی»، «صفحه» را انتخاب کنید.
هزینه های مرتبط با خرید پیج و تبلیغات می تواند به سرعت افزایش یابد و این موضوع ممکن است برای برخی از کسب و کارها به صرفه نباشد. همچنین، مدیریت یک پیج خریداری شده نیازمند زمان و تلاش زیادی است. به روزرسانی مداوم محصولات، پاسخگویی به سوالات مشتریان و نظارت بر بازخوردها از جمله وظایفی است که باید به آن ها توجه شود. برگزاری لایو در اینستاگرام فرصتی عالی برای ایجاد ارتباط مستقیم و صمیمی با مخاطبان است. در این جلسات، شما می توانید به سوالات مشتریان پاسخ دهید، محصولات خود را به طور زنده معرفی کنید و حتی پشت صحنه کسب و کار خود را به نمایش بگذارید.
مرحلهی دوم در راهاندازی آنلاینشاپ اینستاگرامی لباس، این است که تامینکنندهی خود را مشخص کنید. آیا خودتان قصد تولید لباس را دارید یا به دنبال تامینکنندهی لباس میگردید؟ در هر دو صورت شما باید به دنبال تامینکنندهای مطمئن بگردید. اگر قصد دارید که خودتان لباسهای پیج فروش لباس در اینستاگرامتان را طراحی و تولید کنید، باید به دنبال تامینکنندهی پارچه، ابزار خیاطی و... اما در صورتی که مشتاق هستید، تامینکنندهی لباس داشته باشید، بهتر است به دنبال تامینکنندههای تهیهی لباس بگردید.
شغلهای موجود در زمینه فروش هر کدام به مهارتهای متفاوتی نیاز دارند. فروشنده یک بوتیک لباس باید بر یادگیری مجموعهای از مهارتها تمرکز کند، در حالی که کارشناس فروش یک کارخانه تولید پروفیلهای فولادی باید مهارتهای دیگری را بیاموزد. همچنین، مدیریت فروش و طراحی سیستم فروش مناسب برای یک مجموعه، نیازمند مهارتهای دیگری است. ولی مسلما برای افزایش فروش و کسب درآمد هر چه سریع تر می توانید از تبلیغات نیز بهره ببرید.
نشان دهید که فالوورهای اینستاگرامیتان برای شما از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار هستند. به این ترتیب، تعامل هدفمند و دوستانه میان شما و فالوورهای اینستاگرام شکل میگیرد. راهاندازی پیج فروش لباس در اینستاگرام، مراحل و اصول خودش را دارد. این مقاله راهنمای جامعی است برای افرادی که قصد دارند، اقدام به راهاندازی آنلاینشاپ لباس در اینستاگرام کنند.
اگر به هر دلیلی لبخند نزنید، مشتری ممکن است تصور کند که شما از او خوشتان نیامده یا تمایلی به گفتگو با او ندارید. مشتری نمیداند که شب گذشته کم خوابیدهاید و امروز بیحوصلهاید، یا اینکه مادربزرگتان بیمار است و شما اصلاً انرژی لبخند زدن را ندارید. مرحله دوم این است که نیازهای مشتری را بشناسید تا بتوانید مشکلات او را به درستی شناسایی کنید. در حالت خوشبینانه، مشتری کاملاً راضی و خوشحال خواهد بود که مشکلاتش را با شما در میان بگذارد. به یاد داشته باشید که یکی از مهمترین تکنیکها در روانشناسی متقاعدسازی، شناسایی درد و ارائه درمان مناسب است. شما باید از هر طریقی که شده، مشتریان بالقوهتان را شناسایی کرده و با آنها تماس بگیرید.
برای این کار شما باید کاربری فیسبوک خود را به حالت published تغییر دهید؛ سپس برای صفحه خود admin role یا قوانین مدیریتی ایجاد نمایید. فروشگاه اینستاگرام از شما میخواهد که یک کاتالوگ محصول داشته باشید که لیستی از تمام محصولات، موجودی و توضیحات شما است. بایوی اینستاگرام قابل جستجو نیست، بنابراین نگران کلمات کلیدی یا هشتگها نباشید. در بیو خود، می توانید کاربران را به انجام یک اقدام خاص مانند استفاده از یک هشتگ خاص یا بازدید از وب سایت خود تشویق کنید. بیوگرافی شما تنها جایی است که می توانید یک URL قابل کلیک ارائه دهید و ترافیک را به یک سایت خارجی هدایت کنید.
شما هم فقط به کمی آموزش فروش در اینستاگرام نیاز دارید تا به یکی از این پیج ها تبدیل بشید. تو این مقاله یک آموزش رایگان فروش در اینستاگرام بهتون ارائه میدیم، همراهمون باشید. این کار باعث میشود فروش در اینستاگرام آسانتر شود و پیج شما توسط مشتریان بالقوه کشف شود. اگر آماده راهاندازی فروشگاه اینستاگرام و شروع فروش هستید ادامه مطلب را بخوانید تا بتوانید کار خود را شروع کنید.
امروزه، فروش در شبکههای اجتماعی همچون اینستاگرام، توییتر، تلگرام و... از آنجایی که افراد بسیاری، روزانه در این شبکههای مجازی وقت میگذرانند، فروش و بازاریابی دیجیتال بیش از پیش مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار گرفته است. در میان شبکههای اجتماعی، اینستاگرام از پتانسیل بسیار بالایی در فروش و بازاریابی برخوردار است. بر اساس آمارها، ۵۰۰ میلیون کاربر به صورت روزانه در اینستاگرام فعالیت میکنند. این فرصت بسیار خوبی برای کسب و کارها است تا حضور فعال و هدفمند خود را در اینستاگرام، به مخاطبان ارائه دهند.
هر کدام از این مدل ها مشتریان خاص خود را دارند و در آموزش فروش در اینستاگرام استراتژی مرتبط با هر کدام را می آموزید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که بیشتر خریداران پوشاک در اینستاگرام، بانوان هستند. به عنوان مثال، یک خانم متاهل برای خود و خانواده اش خرید می کند. بنابر این، استراتژی های تبلیغاتی که در آموزش فروش در اینستاگرام آموختید باید به گونه ای طراحی شوند که بیشتر بر روی نیازها و سلیقه های خانم ها تمرکز کنند.
علاوه بر این، تشویق مشتریان به بیان نظرات و پیشنهادها، به شما کمک میکند تا محصولات و خدمات خود را بهبود بخشید و به نیازهای آنها بهتر پاسخ دهید. با استفاده از استوری میتوانید از طریق نظرسنجیها و سوال و جوابها، بهطور مستقیم با مخاطبان خود ارتباط برقرار و از نظرات آنها در بهبود محصولات و خدمات خود بهرهبرداری کنید. البته برای اینکه خرید امن و راحتی داشته باشید، میتوانید با طراحی سایت فروشگاهی، اقدام به اتصال درگاه بانکی کنید. بدین ترتیب، هم شما و هم فالوورهای اینستاگرامیتان، خرید و فروش امنی را تجربه خواهید کرد.
یک بار فرآیند فروش را یاد بگیرید، به دنیای فروش پیوسته و هر چیزی را که بخواهید میتوانید با موفقیت بفروشید. فروش به معنای کمک به مشتری است تا به درک برسد که هزینهی اضافی پرداختی، ارزش آن را دارد. در صورت امکان حتی می توانید نحوه پرداخت مبلغ محصول را درب منزل مشتری قرار دهید. پس سعی کنید در همان حوزه فعالیت خود به ارائه اطلاعات متنوع متفاوت نیز بپردازید. خدمات ۳۶۰ درجه ما میتواند در راهاندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.
شروع یک بیزنس فروش لباس به صورت واسطهای از طریق اینستاگرام، فرصتی عالی برای کسب درآمد آنلاین است. با تحقیق و برنامهریزی دقیق، ایجاد حساب حرفهای، یافتن تأمینکنندگان معتبر، جذب مشتریان و مدیریت صحیح ارتباطات، میتوانید به موفقیت دست پیدا کنید. همچنین، استفاده از منابع آموزشی حرفهای مانند جهان واقعی فارسی میتواند به شما در این مسیر کمک کند.
در مورد تعداد فالوورها، هیچ عدد دقیقی برای شروع فروش در اینستاگرام وجود ندارد. با این حال، داشتن چند هزار دنبال کننده می تواند به ایجاد اعتماد و اعتبار کمک کند. این اعتماد به مشتریان این امکان را می دهد که احساس کنند با یک برند معتبر و شناخته شده در ارتباط هستند.
این روش ریسک بالایی دارد؛ زیرا ممکن است موجودی کالا در بازار تغییر کرده و شما نتوانید آن را تامین کنید. اگه خدماتی میفروشید که مربوط به حوزه فروش سازمانی هست، پیشنهاد میکنم یه سر به مقاله «راهنمای جامع فروش سازمانی» بزنید. مهاجرت کاری و تحصیلی با طراحی لباس یکی از پر سرچ ترین موضوعاتی است که هنرمندان مد و فشن در گو ...
باید محصولی را در نظر بگیرید که بازار مناسبی برای فروش داشته باشد. اینکه محصولی بفروشید که مناسب نوجوانان و جوانان باشد فوق العاده است. چون تعداد این افراد و تعامل آن ها در اینستاگرام بیشتر است. وارد شدن به قسمت اکسپلور اینستاگرام شاید رویای هر پیج اینستاگرامی باشه. خوشبختانه امروزه حتی با استفاده از یک دوره آموزش فروش در اینستاگرام رایگان هم میتونید ترفندهای مربوط به الگوریتمهای اینستاگرام رو یاد بگیرید و ازشون استفاده کنید. وارد شدن به اکسپلور بر اساس علایق کاربران، باکیفیت بودن پستها و پیج شما به راحتی قابل انجامه و میتونه بازدیدکنندههای خیلی زیادی رو وارد پیجتون کنه.
ممکن است شما نام و شماره مشتری را از یک پایگاه داده دریافت کنید و به او زنگ بزنید، یا حتی ممکن است به خانهاش بروید و درب منزلش را بزنید! برخی از فروشندگان صنعتی هم در اطراف مناطق صنعتی میچرخند و درباره محصولاتشان صحبت میکنند. اما اگر از قبل بدانید با چه مشتریای صحبت میکنید و دقیقاً شرکتشان چه کاری انجام میدهد، حتی اگر صحبتهای قبلی با مشتری را به خاطر بسپارید، واضح است که کاملاً آماده برای فروش هستید. او تمام احساسات بد و نواقص کودکی شما را به یاد شما میآورد تا شما را متقاعد کند که از او خرید کنید! مهارتهای مورد نیاز برای کار در حوزه فروش به شکلی است که میتوان آنها را به روشهای مختلف یاد گرفت.
برای ایجاد جذابیت بیشتر در پروفایل اینستاگرام، می توانید از فونت های خاص و اموجی ها استفاده کنید. این کار نه تنها به زیباتر شدن پروفایل شما کمک می کند، بلکه باعث می شود توضیحات شما بهتر دیده شود. اپلیکیشن های مختلفی وجود دارند که به شما امکان می دهند از فونت های متنوع در بخش بیو استفاده کنید. همچنین، استفاده از اموجی ها برای نشان دادن اطلاعاتی مانند محل کار، حوزه فعالیت یا شعار برند، می تواند به سادگی و جذابیت پروفایل شما بیفزاید. به عنوان مثال، اگر در زمینه فروش محصولات آرایشی فعالیت می کنید، می توانید از عبارتی مانند «فروش محصولات آرایشی برند فلان» استفاده کنید.
عکس با کیفیت،از زوایای مختلف محصول به طوریکه تار و پود آن کاملا واضح باشد،می تواند در افزایش فروش بسیار موثر واقع شود. بلکه روش های صحیح کسب درآمد و فروش را فراگرفته و مورد استفاده قرار داده اند. حال اسم محصولی که می خواهید روی این عکس تگ شود را بنویسید. در این مرحله به این نکته توجه کنید که اسم محصولی که مینویسید، باید با نام محصولاتی که در مرحله قبل برای کاتالوگ وارد کرده اید، یکی باشد.
مثلاً مدرس زبان هستین و پکیجتون قیمتش 10 میلیون تومانه! مشتری بهتون میگه که چرا انقدر گرون میدیدن، همه مدرس های طراحی لباس حدود 2-3 تومن میگیرن. تکنیکی که قراره در ادامه در موردش صحبت کنیم از کتاب Predictably Rational است. اگر هنگام گفتن جملاتی مثل “خوشحال شدم از دیدنتون، ممنون” به چشمهای مشتری نگاه نکنید، این رفتار به وضوح بیاحترامی به نظر میرسد و حسی را منتقل میکند که برای او به اندازه کافی ارزش قائل نیستید. دقت کنید که دستتان را به شکلی طبیعی و محترمانه، افقی به سمت مقابل دراز کنید، نه از بالا به سمت دست او. اگر نیاز میبینید، حتی میتوانید با دوستانتان این حرکت را تمرین کنید تا مطمئن شوید که دست دادنتان درست و متناسب است.
پاسخ به پیامها و سوالات مشتریان باعث ایجاد اعتماد میان مشتریان و شما میشود و ممکن است باعث افزایش فروش شود. برای اینکه بهشکل تاثیرگذاری در ذهن مخاطبان بمانید و اعتماد آنها را بهدست آورید، باید یک برنامۀ مشخص و مستمر برای انتشار پستهایتان، داشته باشید. پس برای حفظ مشتریان فعلی و تبدیل مشتریان جدید، روی برقراری ارتباط با آنها وقت بگذارید. با توجه به محصول یا خدمتتان، باید برای آن مخاطب هدف مشخص کنید و روی جذب آنها برنامهریزی کنید. مخاطب هدفمند خود را باید از میان خانمها و پیج برندهای آرایشی و بهداشتی، سالنهای زیبایی، میکاپ آرتیستها، پیدا کنید.
خب، هدف اصلی فروش که همون ایجاد روابط جدید و دوستانه است، درسته؟ ولی یادتون باشه توی این کار زیادهروی نکنید. اگه مطمئن نیستید که استفاده از اسم کوچک مناسبه یا نه، بهتره از فامیل استفاده کنید؛ اما به شیوهای صمیمانه و با لبخند. شما نباید پزشک را تنها به عنوان یک فروشنده قرص ببینید، هرچند از نظرهایی ممکن است کارشان مشابه به فروشنده باشد!
توی این ویدیو میخوایم به ۵ استراتژی برای افزایش فروش پوشاک و لباس اشاره کنیم. یکی از راههایی که مشتریها میتونن شما رو توی اینستا پیدا کنن از طریق هشتگ هست. یک تکنیک فروش در اینستاگرام که ثابت شده هست، همین استفاده از هشتگهای درسته که تاثیر زیادی در دیده شدن پیجتون داره. بیایید با چند تا از موثرترین راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام آشنا شویم.
سلامبله میتونید این کار رو کنید و قیمت نذارید برای محصولات و به جای اون فرم استعلام قیمت قرار بدید. اگر مقالۀ «اهمیت فوقالعادۀ نظرات آنلاین کاربران + 4 ترفند» را مطالعه کنید، قطعا به تاثیر شگفتانگیز آن ایمان میآورید. با حل سریع مشکلات و پاسخگویی به سوالات مشتریان، اعتماد آنها را جلب و روابط قویتری با آنها برقرار میکنید. یک بیوگرافی جذاب و مختصر، هایلایتهای مرتب و عکس پروفایل باکیفیت، اولین تصوری است که مشتریان از برند شما خواهند داشت. در این راهنمای جامع، به شما نشان میدهیم که چگونه با استفاده از ابزارها و تکنیکهای خلاقانه، اینستاگرام را به یک فروشگاه آنلاین پررونق تبدیل کنید. باید قیمت شما طوری باشد تا امکان رقابت با رقبا را داشته باشید.
علاوه بر این، استفاده از پسزمینههای ساده و یکدست، نورپردازی مناسب و زاویههای مختلف برای عکاسی از محصولات، میتواند تاثیر زیادی بر جذابیت بصری محصولات شما داشته باشد. ایجاد ویترینهای جذاب با استفاده از ابزارهای ویرایش عکس، به محصولات شما ظاهری حرفهای و جذاب میبخشد و باعث میشود تا مشتریان بیشتر به آنها علاقهمند شوند. فروش لباس در دیجی کالا به همین دلیل مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است؛ چون از تصاویر باکیفیت و توضیحات کامل برای فروش در آن استفاده میشود. با استفاده از این ابزارها، میتوانید اینستاگرام خود را به یک فروشگاه آنلاین جذاب و پویا تبدیل کنید. استوریها و ریلزها ابزارهای ساده اما قدرتمندی هستند که به شما اجازه میدهند بهطور مستقیم و تعاملی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
درآمد حاصل از فروش لباس در اینستاگرام به حدی بالاست که حتی برخی از سلبریتی های معروفی در ایران و خارج از ایران نیز فروشگاه های آنلاین خود را راه اندازی کرده اند. البته یادتان نرود که برای شروع یک فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام، نیازی به شهرت نیست و بسیاری از فروشگاه های موفق در ابتدا ناشناخته بودند. امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی و فروشگاه های آنلاین بسیاری از مفاهیم کسب و کار دچار تغییر شده است. بسیاری از افراد برای خرید و فروش کالاهای مورد نظر خود شبکه اجتماعی اینستاگرام را انتخاب کرده اند. دلیل این انتخاب هم این است که به راحتی و بدون دردسرهای موجود در طراحی سایت مثل طراحی، برنامه نویسی، پشتیبانی، داشتن تجربه و… می توان یک فروشگاه پرسود بدست آورد که بازدید کنندگان زیادی هم دارد. این موارد فروشنده رو کلافه می کنه که باعث میشه کلاً از راه اندازی پیج و اینکه در اینستاگرام یک آنلاین شاپ داره ناامید بشه.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام